تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 13956

جردن باروز پس از مبارزه با سوادکوهی: دیوانه کننده بود!

جردن باروز پس از مبارزه با سوادکوهی: دیوانه کننده بود!

به گزارش ایسنا، جردن باروز چهره شاخص کشتی جهان از آمریکا و دارنده ۵ طلای جهان و یک طلای المپیک در جریان رقابت نیمه نهایی وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشاردوغو در استانبول ترکیه، مقابل علی سوادکوهی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان به سختی و با نتیجه ۲ بر یک، بدون رد

به گزارش ایسنا، جردن باروز چهره شاخص کشتی جهان از آمریکا و دارنده ۵ طلای جهان و یک طلای المپیک در جریان رقابت نیمه نهایی وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشاردوغو در استانبول ترکیه، مقابل علی سوادکوهی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان به سختی و با نتیجه ۲ بر یک، بدون رد و بدل شدن فن و با اخطار به برتری رسید و راهی فینال شد.

باروز پس از این مبارزه، گفت: نیمه نهایی دیوانه کننده ای بود! من قبلا هرگز با او کشتی نگرفته بودم.او کشتی گیر سرسختی است و مطمئنم در آینده دوباره او را خواهم دید. او واقعا به خوبی توانست سرعت من را کم کند.

وی در پایان گفت: باید راهی برای مبارزه با کشتی گیرانی که می‌خواهند کار را به ۳۰ ثانیه پوئن اخطار بکشانند پیدا کنم، راهی که بتوانم حمله ور شوم و امتیاز بگیرم. امکان دو خم گرفتن و حمله مستقیم وجود نداشت و در این مواقع باید به دنبال گرفتن مچ پا بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.