تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 2305

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون جهانی این رشته، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد. “فاطمه دودانگه” در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44) با ۱۰/۹۸ امتیاز رده هیجدهم را به خود اختصاص داده است؛ “رایحه شهاب” در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) با ۱۸/۳۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون جهانی این رشته، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد.

“فاطمه دودانگه” در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44) با ۱۰/۹۸ امتیاز رده هیجدهم را به خود اختصاص داده است؛ “رایحه شهاب” در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) با ۱۸/۳۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته و “مهتاب نبوی” با ۸۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

سعید صادقیان‌پور” در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42 ) با ۱۲۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و  “سجاد جوانبخت” در این وزن و کلاس ۴۴ با ۲۰/۱۲ امتیاز در رده بیستم جای گرفته است.

“محمدرضا شعبانی” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۴۲/۴۰ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است و “مهدی کردلو” دیگر نماینده این وزن با ۵/۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

“احمد نریمانی” هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) با ۸۶ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. “مهدی بهرامی آذر” در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۶۷/۸۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

“مهدی پوررهنما” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با ۱۱۲/۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد. “محمود جعفرزاده” نیز با۲۲/۷۲ امتیاز در رده بیست و یکم جای گرفته است. “علیرضا بخت” در این وزن در رده پنجاه سوم قرار دارد.

اصغر عزیزی” پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۹۵/۶۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. “حامد حق‌شناس” دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۸۳ امتیاز رده یازدهم را به خود اختصاص داد.

پاراتکواندو برای اولین بار در بازی‌های پارالمپیک برگزار خواهد شد؛ این رقابت‌های در روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه انجام می‌شود که مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و رایحه شهاب نمایندگان ایران در این رویداد هستند.

 انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.