تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 16065

جدول بازی‌های پلی‌آف NBA تکمیل شد

جدول بازی‌های پلی‌آف NBA تکمیل شد

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در پایان بازی‌های مرحله پلی‌این لیگ بسکتبال NBA که با صعود تیم پلیکانز به عنوان آخرین تیم به پلی‌آف همراه شد، جدول برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها نیز تکمیل شد. جدول برگزاری بازی‌های پلی‌آف به شرح زیر است: مرحله پلی‌این از سال ۲۰۲۰ در لیگ NBA

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در پایان بازی‌های مرحله پلی‌این لیگ بسکتبال NBA که با صعود تیم پلیکانز به عنوان آخرین تیم به پلی‌آف همراه شد، جدول برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها نیز تکمیل شد.

جدول برگزاری بازی‌های پلی‌آف به شرح زیر است:

جدول بازی‌های پلی‌آف NBA تکمیل شد

مرحله پلی‌این از سال ۲۰۲۰ در لیگ NBA برگزار می‌شود. این مرحله پس از پایان فصل عادی و قبل از پلی‌آف برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم‌های هفتم‌ و هشتم هر کنفرانس دیگر مستقیما راهی پلی‌آف نمی‌شوند. این تیم‌ها باید با تیم‌های نهم و دهم همان کنفرانس تک بازی را برای کسب دو جایگاه باقی‌مانده (رده هفتم و هشتم هر کنفرانس) انجام دهند.

ابتدا تیم‌های هفتم و هشتم هر کنفرانس برای جایگاه هفتم پلی‌آف بازی می‌کنند و سپس بازنده این دیدار، به مصاف برنده بازی تیم‌های نهم و دهم‌ همان کنفرانس می‌رود تا برای کسب جایگاه هشتم تلاش کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.