تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 29201

جای خالی شیمبا در فولاد احساس می‌شود / با سرمربیانی که توهین می‌کنند برخورد شود

جای خالی شیمبا در فولاد احساس می‌شود / با سرمربیانی که توهین می‌کنند برخورد شود

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فولاد برای لیگ بیست و دوم توانست به اندازه فصل های قبل که با پنجره بسته مواجه بود، بازیکنان خوبی را جذب کند اما همان طور که قبلا هم گفته ام به نظرم شیمبا، موسی کولیبالی و پاتوسی سه بازیکن تاثیرگذار برای فولاد بودند و

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فولاد برای لیگ بیست و دوم توانست به اندازه فصل های قبل که با پنجره بسته مواجه بود، بازیکنان خوبی را جذب کند اما همان طور که قبلا هم گفته ام به نظرم شیمبا، موسی کولیبالی و پاتوسی سه بازیکن تاثیرگذار برای فولاد بودند و به نظرم شیمبا گل های حساسی در بازی های حساس برای فولاد به ثمر می رساند و اکنون واقعا نبود این بازیکن در تیم فولاد قابل احساس است.
وی بیان کرد: البته فولاد جدیدا اقدام به جذب بازیکن خوبی به نام تورس بازیکن اسپانیایی داشته است که او هم گل حساسی را در بازی با پرسپولیس برای فولاد به ثمر رساند اما بازهم او نمی تواند جای خالی شیمبا را پر کُند، هر چند امیدوارم با هماهنگ شدن بیشتر او و سوگیتا و دیگر نفرات جدید تیم که در نقل و انتقالات زمستانه به فولاد اضافه شدند، شاهد بهتر شدن روند تیم باشیم و معتقدم باتوجه به نتایجی که این روزها در بالای جدول رقم می خورد، فولاد می تواند نتایج از دست رفته را جبران کند و وضعیت آن بهتر می شود.
این بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: باتوجه به هزینه هایی که تیم فولاد داشته است، انتظار روند بهتری از این تیم می رفت و متاسفانه جایگاه خوبی در جدول ندارد. البته این فصل مصدومیت ها گریبان گیر تیم فولاد بوده و امیدوارم با نفرات خوبی که جدیدا جذب شده است، خلاء های موجود رفع شود.
وی در ادامه با اشاره به حاشیه های این روزهای فوتبال ایران و عصبانیت مربیان تیم ها در نشست های خبری، گفت: متاسفانه سرمربیان برخی تیم ها در نشست های خبری خیلی راحت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر ارکان فوتبال را زیر سوال می برند و به نظر مدیریت ضعیف و غیرفوتبالی باعث این موضوع است. باید با این مربیان به صورتی برخورد شود که به خودشان اجازه ندهند به مرجع بالادستی به راحتی توهین کند. این مربیان هم نباید یادشان برود که الگوی جوانان زیادی هستند و این حرف ها می تواند تاثیر بدی روی همین جوانان داشته باشد. به هر حال تا برخورد نشود، ممکن است هر هفته فضایی بدتر از هفته قبل ایجاد شود. این حاشیه ها برای فوتبال ایران زشت است و برای آینده خوب نیست.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.