تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 26864

ثروت برای من در گل کلم پنهان شده بود

ثروت برای من در گل کلم پنهان شده بود

این جمله راه زندگی مرا ساخت، اینکه هیچ گاه با دو پای خود عمق رودخانه را آزمایش نکنید. کارهایی که برای کسب درآمد انجام دادم زیاد بودند اما من به موفقیتی رسیدم که باورش برای تمام اطرافیانم سخت بود. من در کار خود به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم و آن را مدیون تغییراتی هستم

این جمله راه زندگی مرا ساخت، اینکه هیچ گاه با دو پای خود عمق رودخانه را آزمایش نکنید. کارهایی که برای کسب درآمد انجام دادم زیاد بودند اما من به موفقیتی رسیدم که باورش برای تمام اطرافیانم سخت بود. من در کار خود به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم و آن را مدیون تغییراتی هستم که در کارم ایجاد کردم.

ترشی کلم سفید

استفاده از ترشی کلم سفید و ترشی فلفل دلمه ای بسیار پر طرفدار است و به صورت مجلسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که با مراحل تهیه این نوع ترشی آشنا شدیم. استفاده از ترشی کلم سفید در تمام نقاط ایران به طور گسترده مرسوم است و محبوبیت آن به خاطر طعم و مزه بی نظیر آن است.

در تهیه انواع مختلف ترشی از جمله ترشی کلم مراحل و فرایند ترکیب مواد در همه جا یکسان است و تفاوتهای آن می تواند در جزئیات مواد باشد که بسته به ضائقه افراد هر منطقه یکسری مواد و ترکیبات به آن افزوده می شود تا باب میل همه افراد قرار گیرد.

برای چاق شدن کودک 7 ساله

بسیاری از مادران به دنبال مصرف سویق سنجد برای نوزادان خود بوده و برای چاق شدن کودک 7 ساله بسیار خوب است. مسلم است که حداقل تا شش ماهگی نوزاد هیچ خوراکی ای جز شیر مادر نباید به نوزاد داد و بعد از شش ماهگی میتوان از سویق در کنار شیر مادر به نوزادان خود بدهید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی اینکه در چند ماهگی به کودکان مان از این فراورده بدهیم میتوانید از پزشکان سنتی مشاوره بگیرید و آنها بر اساس قد و وزن و ویژگی های کودک شما در زمینه مصرف این فراورده کمک های لازم را بدهند.

به این صورت که سه تا چهار قاشق غذاخوری از این محصول را در یک لیوان شیر پرچرب ریخته و از عسل برای شیرین کردن آن استفاده نمایند. این معجون را میتوانید به صورت میان وعده و یا صبح ناشتا میل نمایید و اثر فوق العاده سریع آن را در چاقی صورت ببینید.

برنج پاکستانی

برنج پاکستانی مصرفی مردم ایران از نوع دانه بلند و نازک است که در زمان طبخ ظاهر زیبایی به خود می گیرد و همین امر باعث شده به عنوان ماده اصلی مجالس استفاده شود، امیلاز موجود در این برنج پایین است به همین دلیل به سرعت طبخ می شود و گزینه مناسبی برای کسانی است که نمی دانند در زمان کوتاه چه غذایی درست کنند.

اگر از نظر زمان پخت بخواهیم برنج پاکستانی و برنج هندی را با هم مقایسه کنیم، برنج پاکستانی به دلیل درصد بالای فیبر و کربوهیدارت در زمان کوتاهی تری پخته می شود به همین دلیل می بینید که در بیشتر مراسمات و مجالس از برنج پاکستانی استفاده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.