تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 19318

تیم ملی بدون بازی دوستانه به جام ملت‌ها می‌رود؟

تیم ملی بدون بازی دوستانه به جام ملت‌ها می‌رود؟

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار است از سوم مهر ماه جام ملت‌های آسیا در کشور کویت برگزار شود، بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در راه آماده‌سازی این مسابقات یکی یکی لغو می‌شوند و همین امر موجب نگرانی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی شده که قرار است اولین تورنمنت جدی خود را بعد از

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار است از سوم مهر ماه جام ملت‌های آسیا در کشور کویت برگزار شود، بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در راه آماده‌سازی این مسابقات یکی یکی لغو می‌شوند و همین امر موجب نگرانی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی شده که قرار است اولین تورنمنت جدی خود را بعد از انتخابی این مسابقات تجربه کند.

تیم ملی فوتسال ایران قرار بود که ۲ دیدار دوستانه را در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۹ تیر برابر آرژانتین در خاک این کشور برگزار کند که تاکنون سفارت این کشور روادید کاروان ایران را صادر نکرده و برگزاری این دیدار تقریبا لغو شده است و حتی شنیده می‌شود آرژانتینی‌ها قرار است در آن تاریخ با پاراگونه بازی دوستانه برگزار کنند. فدراسیونی‌ها و سرمربی تیم ملی دلیل این اتفاق را مسائل سیاسی موجود در بین دو کشور می‌دانند و دلیل آن هر چه که باشد، باعث شده تا شاگردان شمسایی نتوانند محک جدی را مقابل یکی از برترین تیم‌های فوتسال جهان بخورند.

همچنین دیدار با تیم ملی اسپانیا هم به دلیل همزمانی زمان پیشنهادی ایران با شروع لیگ این کشور و همچنین پلی‌آف اروپا با مخالفت لاروخا همراه شد تا دومین محک جدی شاگردان شمسایی هم برگزار نشود. همچنین سرمربی تیم با تاریخ برگزاری تورنمنت تیلند موافق نیست و دوست دارد این بازی‌ها حداقل یک هفته زودتر برگزار شود تا نزدیک بازی‌های آسیایی نباشد. اگر این مخالفت ادامه‌دار باشد و شمسایی حاضر نباشد تیمش را به تایلند بفرسیتد، تیم ملی فوتسال باید بدون دیدار دوستانه به جام ملت‌های آسیا برود که این ریسکی بزرگ برای شمسایی و تیمش است.

البته تنها دیدار دوستانه تیم ملی که بعید نیست لغو شود، دیدار با ژاپن است که آن‌ هم بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا در زمستان است. با توجه به برنامه منظم لیگ فوتسال و همچنینی تعطیلات نیم‌فصل برای جام ملت‌ها، بعید است که دیدار دوستانه دیگری در این حد فاصل برای تیم ملی در نظر گرفته شود و احسان اصولی، بار دیگر در انجام وظایفش با شکست روبه‌رو شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.