تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 7135

تیمداری در لیگ برتر بسیار پرهزینه و دشوار است

تیمداری در لیگ برتر بسیار پرهزینه و دشوار است

علی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: از روزی که هیئت به ما واگذار شد قهرمانی همگانی، فرهنگی و استعدادیابی را باهم ‌پیش بردیم. وی افزود: طی این سال‌ها روزی نبود که درب دفتر ما بسته باشد و کار نکنیم؛ در این سه سال فقط برای ارتقا بدمینتون در سطح جامعه و همچنین ارتقا

علی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: از روزی که هیئت به ما واگذار شد قهرمانی همگانی، فرهنگی و استعدادیابی را باهم ‌پیش بردیم.

وی افزود: طی این سال‌ها روزی نبود که درب دفتر ما بسته باشد و کار نکنیم؛ در این سه سال فقط برای ارتقا بدمینتون در سطح جامعه و همچنین ارتقا کمی و کیفی آن در دید اداره کل ورزش و جوانان استان قم تلاش کردیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به ارتقای رتبه هیئت بدمینتون استان قم در سه سال اخیر گفت: سال ۹۶ هیئت بدمینتون استان قم در رتبه بندی سطح کشور جایگاه یازدهم را داشت، این رتبه در سال ۹۷ که ما از شهریور ماه همان سال هیئت را تحویل گرفتیم به رتبه دهم ارتقا یافت.

وی افزود: همچنین در سال ۹۸ رتبه پنجم و در سال ۹۹ نیز رتبه سوم از آن هیئت بدمینتون استان قم شد و تمام این پیشرفت ها با تلاش جمعی از دلسوزان این رشته ورزشی صورت گرفته است.

فرجی ادامه داد: عقیده بنده بر این است که ورزش برای امور فرهنگی پیشرو است و به همین دلیل تمام فعالیت‌هایمان با المان فرهنگی بود.

وی افزود: برای مراسم‌های مختلف از خانواده های شهدا دعوت کردیم تا در سالن بدمینتون و همچنین هیئت بدمینتون استان حضور داشته باشند همچنین مقام والای دختران شهدای مدافع حرم را ارج نهادیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تمام فعالیت‌های فرهنگی هیئت بدمینتون را ذیل برنامه های کنگره شهدای استان قم بردیم و از این به بعد هم برای کنگره شهدا تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: برای اولین بار در پارک و بوستان‌ها زمین اختصاصی بدمینتون ایجاد کردیم.

فرجی اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا نیمی از زمان سه ساله ما برای فعالیت را کاملا تحت شعاع قرار داد و کل برنامه های هیئت بدمینتون استان قم، فدراسیون و به طور کلی ورزش را بر هم زد.

وی افزود: صعود به لیگ برتر و به طور کلی خود لیگ برتر پدیده‌ی جدیدی بود و در آن موفق شدیم و در ادامه نیز تلاش می‌کنیم افکار عمومی بومی را برای تفکیک باشگاه از هیئت آگاه کنیم.

فرجی ادامه داد: امسال هم قم در لیگ برتر موفق  خواهد شد، بازیکنان از سال گذشته قوی تر هستند و بهترین رنک‌های کشور در این تیم هستند؛ همچنین در کنار این بازیکنان بیشترین استفاده‌ از بازیکنان بومی انجام می‌گیرد.

وی افزود: انتقال تیم رعد به قم کار بزرگی بود که بیشتر بحث ملی داشت، ما سال گذشته و امسال از قم سرباز قهرمان داشتیم و این برای بازیکنان قم هم‌مفید است.

دییر هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم داری در لیگ برتر هزینه‌های زیادی دارد به خصوص امسال که تعداد تیمها بیشتر و رفت‌و آمد سخت تر است؛ امیدواریم همه ظرفیت های استان پای کار بیایند و برای موفقیت تیم رعد کمک کنند.

وی افزود: هر قوطی توپ برای یک روز تمرین تیم ۶۰۰ هزارتومان هزینه دارد، هزینه های اسکان و تغذیه تیم که یک اردوی نزدیک به ۵ ماهه می شود به کنار.

فرجی با اشاره به بازی‌های تیم رعد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: باخت به نماینده سیستان غیر منتظره و غیر قابل قبول بود ولی به موقع بود و تلنگر خوبی برای تیم بود همچنین هفته دوم پیروزی مقابل نماینده اراک در اراک نوید روزهای خوبی می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.