تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 14466

تیزر فیلم «گل به خودی» منتشر شد

تیزر فیلم «گل به خودی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، تیزر فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی که از ۱۸ اسفند در نوبت اکران نوروزی قرار گرفته است، منتشر شد. در این فیلم سینمایی که به عنوان یک اثر سینمای کودک و نوجوان در لیست اکران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، تیزر فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی که از ۱۸ اسفند در نوبت اکران نوروزی قرار گرفته است، منتشر شد.

در این فیلم سینمایی که به عنوان یک اثر سینمای کودک و نوجوان در لیست اکران نوروزی قرار گرفته است، بازیگرانی چون شقایق فراهانی، علیرضا استادی، نسیم ادبی، ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان، محمدرضا علی نیا، ال آی بشارت، علی برقی، آرینا تجری، پانته‌آ خادمی و غزاله اکرامی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و علی رهبری و آرین بهاری (اعضای پازل بند) هم در این فیلم سینمایی حضور دارند.

«گل به خودی» با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی می‌شوند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.