تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 27901

تکنیک خوبی که رونق را به کسب و کارم بازگرداند

تکنیک خوبی که رونق را به کسب و کارم بازگرداند

درست در زمانی‌ که کسب و کارم کساد شده بود، ایده راه‌ اندازی کسب ‌و کار اینترنتی در حوزه پارچه به ذهنم خطور کرد که با این انتخاب عالی توانستم مشتریان خود را دو چندان کنم و رونق را دوباره به کسب و کارم بازگردانم. لذا در این مطلب به معرفی محصولی که مرا به

درست در زمانی‌ که کسب و کارم کساد شده بود، ایده راه‌ اندازی کسب ‌و کار اینترنتی در حوزه پارچه به ذهنم خطور کرد که با این انتخاب عالی توانستم مشتریان خود را دو چندان کنم و رونق را دوباره به کسب و کارم بازگردانم. لذا در این مطلب به معرفی محصولی که مرا به منابع ثروت رساند می پردازم.

پارچه ابر و بادی اشکی

به طور کلی باید گفت که پارچه ابر و بادی اشکی با رنگ روشن و سفید نسبت به پارچه های با رنگ شاد و تیره قیمت پایین تری دارند.بازه ی قیمتی پارچه ابر و بادی اشکی به دلیل تراکم و ضخامت پایین از حدود متری 50 هزار تومان شروع و تا متری 150 هزار تومان ادامه می یابد.برای اطلاع از قیمت به روز پارجه ابر و بادی اشکی و خرید عمده این محصول می توانید به کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا با دریافت مشاوره های لازم بتوانید خریدی امن و آسان داشته باشید.پاسخ به ۲ سوال درباره پارچه ابر و بادی به این شرح می باشد. ۱: مهمترین ویژگی های پارچه ابر و بادی چه می باشد؟خنک بودن به علت نازکی پارچه و رنگ بندی منحصر به فرد محصول. ۲: پارچه ابر و بادی دارای چه کاربردهایی می باشد؟تولید لباس، روکش مبلمان، لوازم خواب و تشک.

پارچه ساتن آمریکایی

مراکز فروش معتبر پارچه ساتن آمریکایی عرضه کننده بهترین پارچه های باکیفیت و درجه یک که اعلا نیز می باشند بهترین و مرغوب ترین آنها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.شما می توانید این محصولات در بازار داخلی با کیفیت بسیار عالی تهیه و خریداری کنید خرید بی واسطه این محصولات امروزه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.شما می توانید به راحتی بهترین محصولات را از مراکز متنوع تهیه نمایید در خرید اینترنتی این امکان برای شما مشتریان به وجود می‌آید که می توانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل محصول دلخواه خود را در سریعترین زمان ممکن به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

پارچه ترگال ساده

پارچه ترگال در دو نوع پارچه ترگال ساده و کجراه توسط کارخانجات نساجی به خصوص در شهر اصفهان و یزد، بافت و تکمیل می شود. در بازار برای پارچه ترگال ساده اصطلاحا فقط کلمه ترگال و برای پارچه ترگال کجراه فقط کلمه کجراه را به کار می برند. پارچه های ترگال از نوع تخت بافت به شمار می روند که از شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض، و در هم تنیدن آن ها با عرض ۱۵۰ سانتیمتر تشکیل می شوند. به الیاف مصرفی در طول پارچه در اصطلاح تار یا چله و به الیاف مصرفی در عرض پارچه، پود گفته می شود. تار پارچه ترگال ساده یا چله آن از الیافی به نام (پلی استر – ویسکوز) است. لازم به ذکر است که هر نخ یا همان الیاف دارای نمره ای است که به ضخامت، قطر و وزن نخ مربوط می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.