تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 5663

تکلیف کادر فنی تکواندو فردا مشخص می‌شود

تکلیف کادر فنی تکواندو فردا مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، پس از ناکامی تکواندوی ایران در المپیک توکیو، کمیته فنی فدراسیون تکواندو جلسات مختلفی را با حضور مربیان و چهره های شاخص تکواندوی ایران برگزار کرد اما بر خلاف گمانه زنی های متعدد هنوز هیچ تصمیمی درباره تغییرات یا تقویت کادرهای فنی گرفته نشد. برخی شنیده ها حاکی از احتمال تغییرات در کادرهای

به گزارش ایسنا، پس از ناکامی تکواندوی ایران در المپیک توکیو، کمیته فنی فدراسیون تکواندو جلسات مختلفی را با حضور مربیان و چهره های شاخص تکواندوی ایران برگزار کرد اما بر خلاف گمانه زنی های متعدد هنوز هیچ تصمیمی درباره تغییرات یا تقویت کادرهای فنی گرفته نشد.

برخی شنیده ها حاکی از احتمال تغییرات در کادرهای فنی تکواندو است اما این پیشنهاد موافقان و مخالفانی دارد، در مقابل برخی نیز خواستار تقویت کادر فنی و انتخاب یک فرد شناخته شده و با تجربه به عنوان مدیر تیم های ملی هستند.

در این میان انتقادات زیادی به بیانیه کمیته فنی تکواندو درباره دلایل ناکامی در المپیک‌ توکیو مطرح شد و برخی آن را نشانه انفعال و بی تفاوتی فدراسیون تکواندو ارزیابی کردند.

با این وجود پس از بحث و حواشی گسترده پس از المپیک، کمیته فنی فدراسیون تکواندو فردا (سه شنبه) تصمیم نهایی خود را درباره تیم های ملی اتخاذ خواهد کرد.

سیروس رضایی سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری جلسه در روز سه شنبه خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.