تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 2039

توضیحی درباره نصب VAR در سه استادیوم خوزستان

توضیحی درباره نصب VAR در سه استادیوم خوزستان

افشین حیدری اظهار کرد: با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا جزو استان های اول برای عقد قرارداد جهت نصب VAR در خوزستان باشیم تا در استادیوم های استان که میزبان لیگ برتر هستیم، بتوانیم از این نرم افزار بهره ببریم. ان شاءالله به کمک شرکت فولاد، پالایشگاه نفت آبادان و باشگاه نفت مسجدسلیمان و کمک اداره کل ورزش خوزستان، جزو

افشین حیدری اظهار کرد: با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا جزو استان های اول برای عقد قرارداد جهت نصب VAR در خوزستان باشیم تا در استادیوم های استان که میزبان لیگ برتر هستیم، بتوانیم از این نرم افزار بهره ببریم. ان شاءالله به کمک شرکت فولاد، پالایشگاه نفت آبادان و باشگاه نفت مسجدسلیمان و کمک اداره کل ورزش خوزستان، جزو استان های اول در این بخش خواهیم بود. طبق صحبت با عزیزی خادم، مقرر شد که طی یکی دو هفته آینده جلسه ای در این زمینه داشته باشیم تا در قالب تفاهم نامه بتوانیم هر چه سریع تر این کار را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، وی که در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص خوزستان صحبت می‌کرد، همچنین درخصوص این موضوع که گفته می شود در خوزستان آمادگی زیرساختی لازم برای برگزاری فینال جام حذفی نیست، عنوان کرد: در خوزستان آمادگی برگزاری فینال را داشتیم اما بر اساس توافقی که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام داده بودند، اولویت اول برای برگزاری فینال در استان های بی طرف و اولویت دوم این بود که فینال به صورت چرخشی در تمام کشور برگزار شود، همان طور که سال گذشته در مشهد بود. امیدوارم ما با فینالیست بودن‌مان، هیچ وقت میزبان نشویم. امیدوارم فولاد قهرمان شود و افتخاری برای خوزستان باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.