تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 11818

توصیه متواتر پدر رئیس قوه قضائیه به او چه بود؟

توصیه متواتر پدر رئیس قوه قضائیه به او چه بود؟

به گزارش ایسنا، رئیس دستگاه قضا به همکاران دستگاه قضا تاکید میکند که خود را مقید به گوش دادن به بیانات رهبر معظم انقلاب کنند.  حجت‌الاسلام‌والمسلمین با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب از جمله، اشراف اطلاعاتی دقیق درباره مسائل کشور و بین‌المللی، زمان‌شناسی و تجربه گرانبهای ایشان در موضوعات مختلف تاکید کرد کلمه به

به گزارش ایسنا، رئیس دستگاه قضا به همکاران دستگاه قضا تاکید میکند که خود را مقید به گوش دادن به بیانات رهبر معظم انقلاب کنند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب از جمله، اشراف اطلاعاتی دقیق درباره مسائل کشور و بین‌المللی، زمان‌شناسی و تجربه گرانبهای ایشان در موضوعات مختلف تاکید کرد کلمه به کلمه بیانات رهبر انقلاب می‌تواند نقشه راه و چراغ راهنمای مسئولان کشور باشد.

رئیس دستگاه قضا در رابطه با این موضوع به ذکر خاطراتی و توصیه‌ای از پدر کشاورز خود در ارتباط با گوش دادن به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

رئیس قوه قضاییه یادآور ‌شد پدر وی، همواره مقید به شنیدن بیانات امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود و اعضای خانواده خود را به این کار، توصیه می‌کرد.

برهمین اساس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به همکاران خود توصیه کرد در کنار مطالعه بیانات باارزش رهبر معظم انقلاب، مقید به گوش دادن به فرمایشات ایشان باشیم و بیانات معظم له نقشه راه و راهنمای ما باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.