تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۲۵
کد خبر : 26243

توت فرنگی مرا به سمت ثروت هل داد!

توت فرنگی مرا به سمت ثروت هل داد!

فعالیت در یک حوزه سودمند و قرار گرفتن در مسیر اصولی یکی از رمزهای موفقیت هر فرد می باشد. من با انتخاب صحیح توانستم مسیر رو به رشد و پیشرفت را شروع کنم و در این بین به درآمد بالایی نیز برسم. در ادامه قصد دارم تا شما را با انواع توت فرنگی که یک

فعالیت در یک حوزه سودمند و قرار گرفتن در مسیر اصولی یکی از رمزهای موفقیت هر فرد می باشد. من با انتخاب صحیح توانستم مسیر رو به رشد و پیشرفت را شروع کنم و در این بین به درآمد بالایی نیز برسم. در ادامه قصد دارم تا شما را با انواع توت فرنگی که یک حوزه سودمند می باشد بیشتر آشنا کنم، همراه من باشید.

توت فرنگی وحشی

فواید توت فرنگی وحشی را بیشتر برای زیبایی پوست و مو می دانند اما آزمایشهای نشان داده است که آنتی اکسیدان و پلی فنلهای موجود در ترکیب این میوه قرمز رنگ می تواند به پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی کمک نماید.

وجود ویتامین C در ترکیب توت فرنگی سبب شده که این میوه از بافتهای بدن در برابر بیماری محافظت کرده و همچنین سبب زیبایی و درخشندگی پوست شده و رشد موها را بیشتر کند.

نکته مهم دیگر در مورد میوه توت فرنگی تازه اینکه ماده آنتوسیانین موجود در آن منجر به تنظیم فشار خون شده چون از سیستم گردش خون محافظت کرده و اجازه نمی دهد با ایجاد پلاک فشارخون بالا برود بنابراین پزشکان خوردن این میوه را به افراد با بیماری کم خونی توصیه می کنند چون نقش موثری در خون سازی دارد.

توت فرنگی ارگانیک

اگر برای خرید میوه اقدام کردید حتما توت فرنگی ارگانیک را نیز در سبد غذایی خودتان قرار دهید چون فواید آن بسیار زیاد بوده و قیمت عمده توت فرنگی از دیگر میوه ها مناسب تر می باشد.

این میوه دارای مقدار فراوانی ویتامین C و فیبر خوراکی است که این دو ماده اجزا مختلف دستگاه گوارش را تقویت کرد.

همچنین منجر به ایجاد یک ریتم مشخص در سیستم گوارش شما می شوند بنابراین از ابتلا به سرطان روده و معده جلوگیری می کند هزینه خرید توت فرنگی به اندازه و تازگی محصول، میزان رسیدگی میوه و نوع بسته بندی آن بستگی دارد.

یکی از مزیتهای استفاده از ترشک توت فرنگی در برنامه غذایی کودکان و افراد بزرگسال این است که به واسطه داشتن ماده ای به نام فیتوکمیکال می تواند اثر مثبتی بر عملکرد مغز داشته و در نتیجه حافظه و هوش را تقویت می کند.

توت فرنگی گلخانه ای

همچنین توت فرنگی گلخانه ای پیری مغز و ابتلا به آلزایمر جلوگیری خواهد کرد فواید این میوه برای پوست بسیار زیاد بوده به طوری که مواد موجود در آن سبب کلاژن سازی در پوست شده و از پوست در برابر اشعه مادون قرمز محافظت خواهد کرد.

از این میوه می توان به شیوه های مختلف بهره برد که شامل: آبمیوه، توت خشک، مربا توت فرنگی و غیره می شود. از این میوه خوراکی برای اسکراب پوست نیز استفاده می کنند چون خاصیت سفت کنندگی داشته و مانع از شلی و افتادگی پوست می شود.

ماسک توت فرنگی همچنین اثر ضدعفونی کنندگی دارد، پوست را از آلودگی و میکروب پاکسازی می کند به همین خاطر در صنایع تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از این میوه در تولید انواع نرم کننده، کرم بدن، صابون و لوسیونها استفاده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.