تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 21981

تهیه کیک کاکائویی خوشمزه اصفهان در منزل

تهیه کیک کاکائویی خوشمزه اصفهان در منزل

در دنیای شیرین آشپزی و خصوصا تهیه انواع شیرینی ها کیک کاکائویی خوشمزه اصفهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این مهم به دلیل طعم بسیار دلنشین و دلچسب آن و البته تزئیین بسیار چشم نواز آن می باشد. کیک کاکائویی اصفهان دارای بافتی بسیار نرم است که می توانید برای استفاده به عنوان

در دنیای شیرین آشپزی و خصوصا تهیه انواع شیرینی ها کیک کاکائویی خوشمزه اصفهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این مهم به دلیل طعم بسیار دلنشین و دلچسب آن و البته تزئیین بسیار چشم نواز آن می باشد.

کیک کاکائویی اصفهان دارای بافتی بسیار نرم است که می توانید برای استفاده به عنوان پایه چیز کیک و برخی از دسرها از آن استفاده نماییددر تهیه این کیک به جای شیر می توانید از مقداری ماست استفاده نمایید تا بافت کیک نرم تر شود اما به طور کلی بافت کیک کاکائویی خوشمزه اصفهان نرم می باشد.

برای استفاده از کیک شکلاتی به عنوان پایه برخی از دسرها و شیرینیها باید کیک را به مدت 3 الی 4 ساعت در هوای آزاد قرار داد تا رطوبت اضافی آن گرفته شود و سپس با مقداری کره یا شیر که بستگی به دستور شما دارد ترکیب نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

استفاده از کیک کاکائویی یا شکلاتی برای تهیه چیر کیک یک گزینه بسیار خوب است زیرا می تواند در ترکیب با رنگ پنیر که سفید است باعث زیبایی دو چندان آن شود شما عزیزان می توانید به طور تخصصی برای تهیه انواع شیرینی ها و کیک های کاکائویی به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

همچنین می توان از کیک کاکائویی اصفهان برای تهیه پاپسیکل استفاده نمایید و به دلیل بافت نرم به راحتی می توان به این کیک شکلی دایره ای داد

کیک کاکائویی اصفهان

همان طور که در ابتدای متن اشاره نمودیم شیرینی ها و به خصوص کیک ها به دلیل بافت و همچنین تزئیین بسیار ویژه و خاصی که دارند به عنوان یکی از مهم ترین دسر های مخصوص پذیرایی شناخته و مورد توجه قرار گرفته شده اند.

در ادامه در مورد نحوه ی آماده سازی این شیرینی خوشمزه توضیح می دهیمدر ابتدا کیک را خریداری کرده و با دست به صورت پودر شده در می آوریم و به آن مخلوطی از خامه و کمی شیر اضافه کرده تا به صورت خمیری یک دست در آید.

سپس با دست به آن فرم داده و به صورت توپ در می آوریم و با استفاده از نیهایی که مخصوص کیک کاکائویی اصفهان است در انتهای آن قرار می دهیم و برای یک ساعت در یخچال قرار می دهیم.

از شکلات آب شده با رنگ و طعم دلخواه برای کاور کردن این پاپسیکلها استفاده می کنیم و بعد از کاور کردن مجدد برای سفت شدن شکلات آن را برای نیم ساعت یا تا زمان استفاده در فریزر می گذاریم.

برای تزئین این شیرینی لقمه ای خوشمزه می توان از فوندانت یا گلهای آماده موجود در لوازم قنادیها استفاده نمود.

کیک کاکائویی خوشمزه

یقینا تهیه و صذف دسر های دلچسب و لذیدی همچون کیک های کاکائویی خوشمزه بسیار لذت بخش خواهد بود آن هم با آن رنگ آمیزی بسیار زیبا و البته خارق العده ای که به راحتی چشمان هر مخاطبی را به خود جلب می نماید کیک کاکائویی و توت فرنگی از خوشمزه ترین کیکها بوده که بیشتر خانمها به پخت چنین کیکی بسیار ماهر هستند.

کیک کاکائویی خوشمزه بوده و در بازارهای فروش بر اساس کیفیت و مواد تشکیل دهنده ی آن و نیز ابعاد و حجم کیک قیمت گذاری می شوند و معمولا در زمان خرید یک کیک وزن آن را مورد محاسبه قرار می دهند.

با این حال هر چه کیک وزن بیشتری داشته باشد مسلما قیمت آن هم افزایش پیدا می کند و همچنین دیزاین آن هم یکی از مواردی است که در قیمت کیک تاثیر به سزایی دارد.

در زمان خرید کیک کاکائویی می بایست از مراکزی خرید داشته باشید تا از کیفیت و ارگانیک بودن مواد تشکیل دهنده ی آن اطمینان کامل داشته باشید، زیرا مواد فاسد شده و بی کیفیت ممکن است آسیبهای جدی را به بدن وارد کند و فرد را دچار مسمومیتهای غذایی کند.

تخم مرغ به کار رفته در کیک یکی از موارد مهم در پخت کیک است و سالم بودن این ماده در روند درست کردن کیک و همچنین سلامتی بدن بسیار موثر است.

امروزه کیکهای صنعتی که با استفاده از دستگاه های مخصوص تهیه شده اند به وفور در بازارهای فروش و مخصوصا در قنادیها و فروشگاه ها مشاهده می شود و دارای قیمتهای متفاوتی هستند.

حتما در نظر داشته باشید این کیکها می بایست در بسته بندی محکم و استانداردی قرار بگیرد تا از ورود میکروب و آلودگی پیش گیری شود و نیز از بهداشتی بودن آن هم  اجحاف کامل را داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.