تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 21900

تمهیدات پلیس عراق برای استقبال از زائران اربعین حسینی

تمهیدات پلیس عراق برای استقبال از زائران اربعین حسینی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری “واع” بغداد، فرماندهی نیروهای فدرال عراق اعلام کرد، به منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی، یک طرح امنیتی ویژه این روز اجرایی شده است. این نهاد اعلام کرد، براساس این طرح یگان‌های پلیس فدرال در دو استان بغداد و نجف اشرف و گروههای پزشکی نیز علاوه بر دو استان

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری “واع” بغداد، فرماندهی نیروهای فدرال عراق اعلام کرد، به منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی، یک طرح امنیتی ویژه این روز اجرایی شده است.
این نهاد اعلام کرد، براساس این طرح یگان‌های پلیس فدرال در دو استان بغداد و نجف اشرف و گروههای پزشکی نیز علاوه بر دو استان مذکور در استان کربلای معلی جهت درمان موارد اضطراری مستقر شده‌اند.
ژنرال انور عباس، مدیر روابط عمومی و رسانه‌ها در پلیس فدرال گفت، یگان‌ها تمامی تلاش خود را برای اجرای این طرح امنیتی مشترک در مراسم اربعین حسینی به کار می‌گیرند.
وی افزود، فرمانده پلیس فدرال جهت نظارت مستقیم بر اجرای این طرح امنیتی در استان نجف اشرف حاضر است. نیروهای پلیس فدرال هم به صورت گسترده در این استان مستقر هستند تا امنیت مسیرهای مورد تردد زائران به استان کربلا را تامین کنند.
عباس گفت، هماهنگی بالایی بین پلیس فدرال و سایر واحدهای امنیتی وجود دارد و این طرح امنیتی بدون هیچ گونه تخطی به خوبی پیش می‌رود.
وی درخصوص تدابیر امنیتی و خدماتی برای زائران اربعین حسینی گفت، پلیس فدرال خدمات انسانی و پزشکی را ارائه می‌دهد و در همین راستا چندین گروه پزشکی در مسیرهای مورد تردد زائران در استان‌های بغداد و نجف و داخل استان مقدس کربلا برای درمان موارد اضطراری مستقر شده است. پلیس فدرال همچنین تعدادی خودرو برای انتقال زائران در نظر گرفته است.
وی تاکید کرد که تمامی آمادگی‌های امنیتی و خدماتی برای پذیرایی از زائران و ارائه خدمات انسانی و پزشکی به آنها در این سفر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.