تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 14730

تمرین تیم ملی هندبال دختران قبل از دیدار با ازبکستان + فیلم

تمرین تیم ملی هندبال دختران قبل از دیدار با ازبکستان + فیلم

به گزارش ایسنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  در رده دختران نوجوان امروز با دیدار ازبکستان – ایران آغاز می‌شود. این دیدار از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در سالن اصلی مسابقات انجام می‌شود. دختران هندبال ایران پیش از اولین بازی خود در این رقابت‌ها تمرین کردند و مربی و مدیر فنی آخرین نکات را

به گزارش ایسنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  در رده دختران نوجوان امروز با دیدار ازبکستان – ایران آغاز می‌شود. این دیدار از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در سالن اصلی مسابقات انجام می‌شود. دختران هندبال ایران پیش از اولین بازی خود در این رقابت‌ها تمرین کردند و مربی و مدیر فنی آخرین نکات را به آنان گوش‌زد کردند.

این مسابقات با حضور ۵ تیم ایران، هند، ازبکستان، قزاقستان و سوریه پیگیری می‌شود و در پایان دو سهمیه قهرمانی جهان ۲۰۲۲ گرجستان توزیع می‌شود.

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده دختران نوجوان از ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام می‌شود.

شهرزاد نصوحی، نسترن گودرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، الناز یارمحمد توسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگنه، هستی دوخایی و آرزو بهمئی ۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال دختران نوجوان را تشکیل می‌دهند.

تمرین تیم ملی هندبال دختران قبل از دیدار با ازبکستان

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.