تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 20487

تلاش کماندار ریکرو برای کسب بهترین جایگاه در کشورهای اسلامی

تلاش کماندار ریکرو برای کسب بهترین جایگاه در کشورهای اسلامی

صادق اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت دوری چند ماهه خود از تیروکمان اظهار کرد: سال گذشته بعد از مسابقات جام جهانی فرانسه به دلیل مشغله زندگی و مشکلات شغلی ۶ ماه از تیروکمان دور بودم تا به کارهای شخصی خود بپردازم، البته تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و انفرادی انجام می‌دادم و از

صادق اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت دوری چند ماهه خود از تیروکمان اظهار کرد: سال گذشته بعد از مسابقات جام جهانی فرانسه به دلیل مشغله زندگی و مشکلات شغلی ۶ ماه از تیروکمان دور بودم تا به کارهای شخصی خود بپردازم، البته تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و انفرادی انجام می‌دادم و از ورزش حرفه‌ای خیلی دور نبودم.

وی گفت: برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی امسال در مسابقات انتخابی تیروکمان شرکت کردم و دوباره توانستم به اردوی تیم ملی ریکرو دعوت شوم، در رقابت‌های انتخابی درون اردویی نیز به دلیل ثبت رکوردهای بالا در لیست نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفتم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان پیرامون این پرسش که فاصله چند ماه از تیم ملی تاثیری در افت رکورد شما داشت یا خیر؟ گفت: ۹ سال تجربه تیم ملی را دارم و در این مدت نیز چون ارتباط خود را با مربیان قطع نکرده بودم، سعی کردم از نظر بدنی و تکنیک و تاکتیک آمادگی خود را حفظ کنم تا در صورت بازگشت دوباره به تیم ملی دچار افت نشوم.

اشرفی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: ۸ سال پیش که تیم ملی ریکرو در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کرد به مدال برنز تیمی دست یافت، این دوره که برای اولین بار در بازیها حضور پیدا می‌کنم سعی دارم در زمان باقی مانده به حداکثر آمادگی لازم برسم و بهترین جایگاه را در بخش انفرادی و تیمی کسب کنم. البته دستیابی به چنین هدفی تنها زمانی میسر است که بتوانم رکوردی که در تمرینات به ثبت می‌رسانم در بازی‌ها نیز آن را تکرار کنم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات با مشکل خاصی در سایت تیروکمان مواجه هستید یا خیر؟ افزود: این دوره چون تمام امکانات لازم برای آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به ترکیه در سایت تیروکمان فراهم است مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط راضی کننده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.