تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 10368

تلاش دوومیدانی‌کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی جهان ایتالیا

تلاش دوومیدانی‌کاران کارگر برای کسب سکو در قهرمانی جهان ایتالیا

محمدعلی غربی در گفت‌ وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که ۲ سال پی در پی به دلیل کرونا کلیه فعالیت‌های ورزشی متوقف و مسابقاتی برگزار نمی‌شد، دوومیدانی کارگران تنها رشته‌ای بود که در سال گذشته نیز فعالیت آن تداوم داشت و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تلاش کردیم مانع افت رکورد

محمدعلی غربی در گفت‌ وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که ۲ سال پی در پی به دلیل کرونا کلیه فعالیت‌های ورزشی متوقف و مسابقاتی برگزار نمی‌شد، دوومیدانی کارگران تنها رشته‌ای بود که در سال گذشته نیز فعالیت آن تداوم داشت و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تلاش کردیم مانع افت رکورد ورزشکاران شویم.

وی گفت: امسال نیز استقبال تیم‌ها در بخش زنان و مردان قابل توجه بود، به طوری که ۲۳ تیم در بخش زنان و ۳۰ تیم در بخش مردان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و رقابتهای خوبی را در تمام مواد دوومیدانی با حضور ۱۲ داور ملی و بین‌المللی شاهد بودیم.

رییس انجمن دوومیدانی ورزش کارگری با اشاره به افزایش رکوردها در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: سطح رکوردها در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور ورزش کارگری به حدی بالا بود که در پایان این مسابقات تنها وررشکارانی شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهند شد که شانس کسب مدال در رویداهای بین المللی را داشته باشند.

غربی اظهار کرد: اگر تیم دوومیدانی کارگران مورد حمایت قرار بگیرد، یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در رویدادهای آسیایی و بین المللی است. همان طور که در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا این تیم توانست بیشترین مدال‌ها را برای کاروان ایران کسب کند.

وی در پایان افزود: در مسابقات جهانی ایتالیا نیز قرار بود با ۱۵ ورزشکار (۹ مرد و ۶ زن) در این مسابقات حضور پیدا کنیم که به دلیل کرونا این مسابقات چند ماهی به تعویق افتاد، با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی نفرات برتر سعی داریم در صورت امکان با تعداد بیشتری نسبت به قبل در جهانی ایتالیا شرکت کنیم و تمرکزمان تنها کسب سکو در این مسابقات است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.