تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 18468

تلاش بانوی کماندار ایران برای کسب مدال بازیهای کشورهای اسلامی

تلاش بانوی کماندار ایران برای کسب مدال بازیهای کشورهای اسلامی

راحله فارسی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در کاپ جهانی کره جنوبی، اظهارکرد: در این مسابقات به دلیل تغییر یکسری قوانین به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم، هر چند در پایان مرحله مقدماتی تیم کامپوند بانوان دوم شد، اما شرایط آن طور که می‌خواستیم در مرحله حذفی به خوبی رقم

راحله فارسی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در کاپ جهانی کره جنوبی، اظهارکرد: در این مسابقات به دلیل تغییر یکسری قوانین به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم، هر چند در پایان مرحله مقدماتی تیم کامپوند بانوان دوم شد، اما شرایط آن طور که می‌خواستیم در مرحله حذفی به خوبی رقم نخورد. البته در کره جنوبی با شناختی که نسبت به حریفان پیدا کردیم تجربه خوبی بود تا با انگیزه بیشتری در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر آماده شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی هستید، گفت: با آمادگی خوبی که بعد از کاپ جهانی کره جنوبی پیدا کردم، به دنبال آن هستم تا در هر 3 ماده انفرادی، تیمی و میکس در بازیهای کشورهای اسلامی به مدال دست پیدا کنم. البته شرایط سخت است، اما برای رسیدن به هدفم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

فارسی ادامه داد: امسال توانستم رکورد ایران را در کامپوند بانوان جابجا کنم و همین مساله انگیزه ام را چند برابر کرد تا با برنامه ریزی بهتر و هدفمندتر پیش بروم تا در آینده عملکرد خیلی خوبی در مسابقات داشته باشم.

وی در پایان پیرامون برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر روی بازیهای کشورهای اسلامی معطوف کرده‌ام تا در اولین حضورم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.