تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 20508

تفاوت مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان با مربیان ایرانی

تفاوت مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان با مربیان ایرانی

به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان قبل از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی سه‌شنبه، چهارم مرداد ماه در کمپ چمران برگزار شد. مهسا کدخدا در مورد شرایط آمادگی تیم ملی گفت: از اسفند استارت تمرینات را زدیم و اردوهای تدارکاتی را شروع کردیم. چند اردوی خارجی داشتیم که خیلی مفید بود  و

به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان قبل از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی سه‌شنبه، چهارم مرداد ماه در کمپ چمران برگزار شد.

مهسا کدخدا در مورد شرایط آمادگی تیم ملی گفت: از اسفند استارت تمرینات را زدیم و اردوهای تدارکاتی را شروع کردیم. چند اردوی خارجی داشتیم که خیلی مفید بود  و با توجه به بازی‌هایی که انجام دادیم مربیان نقاط ضعف و قوت را بررسی کردند. تیم به سطح آمادگی مد نظر مربیان رسیده  است و بازیکنان انگیزه و روحیه بالایی دارند.

او افزود: برای اولین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم. برای همه ما مهم است که سطح والیبال ایران را نشان بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

کدخدا در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه تیم ملی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: والیبال ما نسبت به سال‌های قبل  پیشرفت کرده اما پیش بینی زود است. از طرف خودم و بقیه بازیکنان قول می‌دهم تمام تلاشمان را می‌کنیم و می جنگیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

او در مورد تفاوت کمپدلی با سایر مربیانی که در گذشته هدایت تیم ملی را برعهده داشتند، بیان کرد: ۱۵ سال است که عضو تیم ملی هستم، امسال موارد جدیدی اضافه شده که به تیم کمک می‌کند. همین باعث شده سطح بازی ما نسبت به قبل بهتر شود. از طرفی امسال نسبت به سال‌های قبل اردوهای تدارکاتی بیشتری داشتیم اما هنوز هم باید در بازی‌ها و تورنمنت‌های بیشتری شرکت کینم تا خیلی راحت‌تر کار کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.