تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر : 2800

تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال برزیل؟

تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال برزیل؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال برزیل با هدایت رنان دال زوتو در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق نشد به مدال دست پیدا کند. این تیم در دیدار رده‌بندی مقابل آرژانتین شکست خورد تا برای اولین‌بار در چند سال اخیر دستش از کسب مدال کوتاه بماند.   مارسلو مندز، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در بازی‌های المپیک عملکرد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال برزیل با هدایت رنان دال زوتو در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق نشد به مدال دست پیدا کند. این تیم در دیدار رده‌بندی مقابل آرژانتین شکست خورد تا برای اولین‌بار در چند سال اخیر دستش از کسب مدال کوتاه بماند.  

مارسلو مندز، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در بازی‌های المپیک عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست با این تیم مدال برنز المپیک را به دست بیاورد.

مارسلو مندز در برزیل بسیار مشهور است چرا که به مدت ۱۲ سال هدایت تیم ساداکروزیرو در باشگاه‌های برزیل را برعهده داشته و موفق شده افتخارات زیادی را با این تیم کسب کند.

برونو ولوچ، روزنامه‌نگار برزیلی در گفت‌وگو با مارسلو مندز از او پرسیده که آیا ممکن است این مربی هدایت تیم ملی والیبال برزیل را برعهده بگیرد یا خیر؟ که مندز پاسخ داد: “هدایت تیم ملی مردان برزیل مایه افتخار است. “

مندز توانست در المپیک توکیو، برزیل را شکست دهد و مدال برنز را برای آرژانتین به ارمغان آورد. برزیل در المپیک بدون مدال ماند که این بدترین نتیجه در ۲۰ سال گذشته در تاریخ تیم مردان به حساب می‌آید. بر این اساس طبق صحبت‌های مندز بسیاری از کارشناسان برزیلی پیش‌بینی کرده‌اند که قرار است مندز به جای دال زوتو هدایت برزیل را برعهده بگیرد.  

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.