تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 12952

تعلیق پروازهای میان امارات و رژیم صهیونیستی

تعلیق پروازهای میان امارات و رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، فلسطین الیوم اعلام کرد که پروازهای میان امارات و رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآمده است.  این رسانه گزارش داد که این اتفاق به دلیل عدم حل و فصل اختلافات فزاینده میان دو طرف درباره تدابیر امنیتی جدید اعمال شده توسط مقامات اماراتی در داخل فرودگاه بین‌المللی دوبی رخ داده است. “باراک

به گزارش ایسنا، فلسطین الیوم اعلام کرد که پروازهای میان امارات و رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآمده است.

 این رسانه گزارش داد که این اتفاق به دلیل عدم حل و فصل اختلافات فزاینده میان دو طرف درباره تدابیر امنیتی جدید اعمال شده توسط مقامات اماراتی در داخل فرودگاه بین‌المللی دوبی رخ داده است.

“باراک رافید”، خبرنگار شبکه عبری “واللا” شنبه فاش کرد که به دلیل اختلافات موجود میان “شاباک” و مقامات امنیتی دوبی درباره پروتکل‌های امنیتی پروازها، پروازهای میان امارات و اسرائیل احتمالا تعلیق خواهند شد.

شبکه تلویزیونی “کان” اسرائیل نیز اعلام کرد که مذاکرات با هدف حل اختلافات با مقامات دوبی در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای تامین امنیت پروازهای میان امارات و رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده است.

به گفته منابع مطلع، این اختلافات حول محور خواسته‌های نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی است، و این رژیم از امارات خواسته است تا به آنها اجازه دهد تعداد کارگران محلی و اسرائیلی را که در فرودگاه دوبی با این پروازها سروکار دارند، افزایش دهد که مقامات امارات حاضر به پذیرش این درخواست نیستند.

خطوط هوایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده‌اند که پیشنهاد تغییر مسیر پروازها به ابوظبی برای آن‌ها خسارات مادی خواهد داشت، چراکه اکثر صهیونیست‌ها خواهان سفر به دوبی هستند.

در همین زمینه، منابعی در وزارت امور خارجه دولت رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که ماهیت این اختلافات، فنی است و در آینده نزدیک این اختلافات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.