تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۳۲
کد خبر : 652

تعطیلی ادارات مرکزی و موسسات دولتی به دستور رئیس‌جمهوری تونس

تعطیلی ادارات مرکزی و موسسات دولتی به دستور رئیس‌جمهوری تونس

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم،‌ قیس سعید، رئیس‌جمهوری تونس طی حکمی اعلام کرد، فعالیت ادارات مرکزی،‌ منافع خارجی،‌ گروه‌های داخلی و موسسات عمومی دولتی برای دو روز از روز سه‌شنبه تعطیل می‌شوند و امکان تمدید این تعطیلی با حکم ریاست‌جمهوری وجود دارد. طبق بیانیه ریاست‌جمهوری این کشور، این دستور ریاست‌جمهوری هر وزیر

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم،‌ قیس سعید، رئیس‌جمهوری تونس طی حکمی اعلام کرد، فعالیت ادارات مرکزی،‌ منافع خارجی،‌ گروه‌های داخلی و موسسات عمومی دولتی برای دو روز از روز سه‌شنبه تعطیل می‌شوند و امکان تمدید این تعطیلی با حکم ریاست‌جمهوری وجود دارد.

طبق بیانیه ریاست‌جمهوری این کشور، این دستور ریاست‌جمهوری هر وزیر مربوطه یا رئیس گروه‌های محلی را مجاز می‌کند تعدادی نیروی کمکی را به صورت حضوری و دورکاری موظف به خدمت کنند. همچنین ساختارهای اداری که خدمات اداری آنلاین ارائه می‌کنند می‌توانند به خدمات خود ادامه دهند و رئیس اصلی هر ساختار اداری می‌تواند در برخی خدمات اداری دیگر یا انجام برخی تدابیر دورکاری به خصوص از طریق ارتباطات الکترونیکی مجوز فعالیت را صادر کند.

ریاست‌جمهوری تونس تصریح کرد: این تصمیم نیروهای امنیتی داخلی و نظامیان و دستیاران و کارمندان موسسات بهداشتی و کارمندان بخش آموزش و کودکان و آموزش عالی را تحت دستور عمل خاص مستثنی‌می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.