تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 21630

تعداد بالای لیست دعوتی‌های اسکوچیچ، معضل جدید برنامه لیگ برتر فوتبال

تعداد بالای لیست دعوتی‌های اسکوچیچ، معضل جدید برنامه لیگ برتر فوتبال

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: ورود جام جهانی به کشورمان به ما شور و شوق تزریق می‌کند و امیدواریم بازی‌های خوبی ببینیم. او درباره برنامه لیگ برتر گفت: ما در هفته ششم یک توقفی به خاطر

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: ورود جام جهانی به کشورمان به ما شور و شوق تزریق می‌کند و امیدواریم بازی‌های خوبی ببینیم.
او درباره برنامه لیگ برتر گفت: ما در هفته ششم یک توقفی به خاطر برنامه آقای اسکوچیچ داریم. آقای اسکوچیچ تلویحا و به صورت شفاهی تعداد دعوت شدگان به اردوی تیم‌ملی را اعلام کرده‌اند. به نظر می‌رسد هفته ششم را باید برگزار کنیم. برنامه داشتیم که هفته هفتم را در میان برنامه آقای اسکوچیچ برگزار کنیم و تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند بازی کنند اما به علت تعدد ملی‌پوشان که مدنظر آقای اسکوچیچ است، ممکن است از این کار صرف نظر کنیم و هفته هفتم را بعد از فیفا دی برگزار کنیم.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: این منوط به تصمیم نهایی آقای اسکوچیچ دارد. اگر ما بتوانیم هفته هفتم را بین دو کمپ برگزار کنیم، با برگزاری ۱۵ هفته به استقبال جام جهانی می‌رویم، در غیر اینصورت با ۱۴ هفته به سراغ جام جهانی می‌رویم.
سهیل مهدی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌ملی رخ دهد، برنامه لیگ به چه صورتی می‌شود، بیان کرد: این یک اگر جدید است و باید برنامه جدیدی بچینیم.
او درباره محل برگزاری دیدار پرسپولیس و هوادار توضیح داد: بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه پاس برگزار می‌شود. بحث حضور تماشاگر و تایید ورزشگاه منوط به تصمیم شورای تامین هر استان است. در صورتی که به ما ابلاغ کنند، همان جا برگزار می‌کنیم در غیر این صورت ورزشگاه تغییر می‌کند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که باشگاه هوادار خواستار برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی است، اظهار کرد: این باید بررسی شود چرا که باید هزینه اجاره ورزشگاه آزادی تعیین و تکلیف شود.
مهدی درباره وضعیت دیگر ورزشگاه‌های استان تهران گفت: متاسفانه همچنان منتظر اضافه شدن ورزشگاه‌های دیگر استان تهران هستیم.
او در پایان درباره بازی کردن سایپا، پیکان و هوادار و تمرین کردن استقلال در چمن اصلی ورزشگاه دستگردی، بیان کرد: این نگرانی ما است. آن‌ها به ما کمک می‌کنند و امیدوارم ورزشگاه تختی به ورزشگاه‌های تهران اضافه شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.