تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
کد خبر : 52627

تظاهرات مردم فرانسه در حمایت از غزه+ تصاویر

تظاهرات مردم فرانسه در حمایت از غزه+ تصاویر

هزاران نفر از مردم فرانسه با حضور در خیابان‌های پاریس خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از مردم فلسطین در غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، هزاران نفر از مردم فرانسه با حضور در خیابان‌های پاریس، خواستار توقف فوری جنگ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در غزه شدند.

در پی جنایت تازه رژیم صهیونیستی در شهر غزه، دیروز هم‌زمان با تظاهرات در دیگر کشورها، میلیون‌ها نفر از مردم ترکیه به‌ویژه دانشجویان در شهرهای مختلف این کشور با حضور در خیابان‌ها این جنایت را محکوم کردند و خواستار توقف فوری جنگ رژیم علیه مردم فلسطین شدند.
استانبول، ازمیر، ایغدیر، نیغده، ارزروم، یوزغاد، چاناکاله، وان، کیلیس، شرناخ، ماردین، گوموش‌خانه، ریزه، کوتاهیه، افیون، قره‌حصار، سیرت، کوجالی، زونگلولداع و …از جمله شهرهایی بودند که روز دوشنبه برای اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح به خیابان‌ها آمدند.
«مسلمانان بیدار شوید، از برادرانتان حمایت کنید»، «ساکت نباشید، عادت نکنید و این نسل‌کشی را فراموش نکنید»، «زنده باد انتفاضه جهانی»، «آتش انتفاضه آمریکا را می‌سوزاند»، «مبارزه تا آزادی فلسطین ادامه دارد»، «ساکت نباشید، وقتی کودکان دارند می‌میرند» از جمله شعارهای مردم ترکیه در این تظاهرات سراسری بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.