تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 20862

تصویب هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای نمایشگاه عطر سیب

تصویب هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای نمایشگاه عطر سیب

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه شهردار تهران در مورد مجوز و هزینه‌کرد رویداد فرهنگی «عطر سیب» در سال جاری را روی میز بررسی قرار دادند و آخوندی اظهار کرد: صبح امروز جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون فرهنگی داشتیم و ما گلایه و اعتراض شورا را در مورد دیرکرد این

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه شهردار تهران در مورد مجوز و هزینه‌کرد رویداد فرهنگی «عطر سیب» در سال جاری را روی میز بررسی قرار دادند و آخوندی اظهار کرد: صبح امروز جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون فرهنگی داشتیم و ما گلایه و اعتراض شورا را در مورد دیرکرد این لایحه به آنها منتقل کردیم و حتی اعلام کردیم از آنجایی که این رویداد هر سال برگزار می‌شود باید در بودجه سالیانه نیز دیده شود.

وی ادامه داد: براین اساس به شهرداری اجازه داده می‌شود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه‌کرد رویداد فرهنگی «عطر سیب» را از محل اعتبارات سازمان فرهنگی و هنری صرف کنیم.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی نیز با بیان این‌که این کار حسنه سالهاست که اجرا می‌شود اما در سال‌های گذشته یک سهمیه بُن برای اعضای شورا در نظر گرفته می‌شد که ما آن را در اختیار مساجد و هیات‌ها قرار می‌دادیم، اظهار کرد: اما امسال این اتفاق رخ نداد و به ما گفتند که افراد یا هیات‌ها را به آنها معرفی کنیم اما به همه آنها تسهیلات ندادند و حالا هیات‌ها فکر می‌کنند که ما نخواستیم به آنها کمک کنیم در حالی که باید اینجا اعلام کنم که ما اصلا سهمیه‌ای نداشتیم.

مهدی چمران نیز با بیان این‌که این رقم‌ها در مقابل ارقامی که مردم خرج می‌کنند قابل ذکر نیست اما این‌که شورا و شهرداری خود را در این کار نیک سهیم کرده ارزش دارد، گفت: ان‌شاالله که خداوند به این نیت‌های خیر پاداش اعطا می‌کند.

وی با بیان این‌که باید معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی و هنری در این جلسه شورا حضور می‌یافتند گفت: با این‌که یک فوریت طرح است اما باید حاضر می‌شدند.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر با ۱۷ رای موافق هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومانی برای رویداد عطر سیب را تصویب کردند که براین اساس ۵۰ درصد از اعتبارات سازمان فرهنگی – هنری و ۵۰ درصد از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی هزینه می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.