تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
کد خبر : 20126

تشکیل کارگروه همکاری بین شرکت شهر سالم و اورژانس تهران

تشکیل کارگروه همکاری بین شرکت شهر سالم و اورژانس تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز امیر نورمحمدی به اتفاق هیئت همراه با حضور در اورژانس تهران با یحیی صالح‌طبری رئیس آن دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به سوابق رابطه این دو نهاد، آن را عمیق و خوب توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت‌های بهداشتی و

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز امیر نورمحمدی به اتفاق هیئت همراه با حضور در اورژانس تهران با یحیی صالح‌طبری رئیس آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به سوابق رابطه این دو نهاد، آن را عمیق و خوب توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی شهرداری تهران خواستار ارتقا همکاری‌ها شد.

رئیس اورژانس تهران نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم به ویژه در مراسم‌های مناسبتی، خدمات‌رسانی این واحد به خانواده بزرگ شهرداری تهران را کمک مهمی به سیستم بهداشت و درمان پایتخت ارزیابی کرد.

امکان انتقال بیماران اورژانسی شهرداری به بیمارستان‌های مختلف، همکاری اورژانس تهران برای بیماران بدحال و مجوز فعالیت تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در شرکت شهر سالم از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این جلسه که با حضور رئیس و کارشناسان اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم برگزار شد، تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان طرفین برای بررسی و پیشنهاد راه‌های همکاری و تدوین آن در قالب یک تفاهم‌نامه به تصویب رسید.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.