تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 4960

تشکیل هیاتی در کمیسیون اقتصادی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک

تشکیل هیاتی در کمیسیون اقتصادی برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی در گمرک

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه‌ امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه طرح استفساریه تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مصوبه سال ۹۲ در ارتباط با اصلاح قانون استفاده مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: علاوه بر طرح مالیات بر عایدی سرمایه بررسی و بند یک آن تصویب شد. این

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه‌ امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه طرح استفساریه تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مصوبه سال ۹۲ در ارتباط با اصلاح قانون استفاده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر طرح مالیات بر عایدی سرمایه بررسی و بند یک آن تصویب شد. این طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و بخشی از قانون مالیات‌های مستقیم است؛ قرار شد در رابطه با این طرح مذاکراتی هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم و با تجمیع اقداماتی که در کمیسیون صورت گرفته و کارهای صورت گرفته در دولت طرحی یکدست و جامع تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی در پایان گفت: به دنبال تذکرات برخی از نمایندگان درباره کالاهای دپو شده در گمرک، رییس مجلس ماموریتی به کمیسیون اقتصادی برای پیگیری این موضوع داد. امروز هیئتی سه نفره برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی تشکیل شد تا بازدیدی از گمرکاتی انجام دهد که از آن مبدا کالاهای فاسد شدنی و دارو وارد کشور می‌شود. گزارش این هیات به مجلس تقدیم می شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.