تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 27215

تساوی طباطبایی و برد غلامی در رقابت‌های شطرنج اسپانیا

تساوی طباطبایی و برد غلامی در رقابت‌های شطرنج اسپانیا

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور نهم این مسابقات به مصاف پتروسیان، شطرنج باز ارمنستانی رفت و به تساوی رسید. این تساوی درحالی برای ملی پوش شطرنج ایران به دست آمد که او با ریتینگ ۲۶۶۰ در این مسابقات شرکت کرده است. حریف او در

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور نهم این مسابقات به مصاف پتروسیان، شطرنج باز ارمنستانی رفت و به تساوی رسید. این تساوی درحالی برای ملی پوش شطرنج ایران به دست آمد که او با ریتینگ ۲۶۶۰ در این مسابقات شرکت کرده است. حریف او در این دور از رقابت‌ها دارای ریتینگ ۲۶۲۱ بود.
طباطبایی با این تساوی ۷ امتیازی شد و هم‌چنان در رده پنجم این مسابقات قرار دارد. ملی‌پوش شطرنج ایران باید در دور آخر این مسابقات باید به مصاف نماینده هند با ریتینگ ۲۶۱۱ برود.
شطرنج‌باز روسیه هم‌چنان با ۸ امتیاز در صدر این مسابقات قرار دارد.  
مهدی غلامی دیگر نماینده ایران در این مسابقات در دور نهم مقابل نماینده هند به پیروزی رسید. او که شانس ۶۹ قهرمانی به شمار می‌رود اکنون با ۶ امتیاز در رده ۳۸ این مسابقات ایستاده است.
به گزارش ایسنا، مسابقات سیتگس یک تورنمنت ۱۰ دور به روش سوییسی است که از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ در  اسپانیا برگزار می‌شود. در گروه A این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز با یکدیگر در حال رقابت هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.