تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29865

ترکیه از کشته شدن یک مسؤول پ.ک.ک در سنجار خبر داد

ترکیه از کشته شدن یک مسؤول پ.ک.ک در سنجار خبر داد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه «میت» طی عملیاتی در شهر سنجار واقع در شمال عراق سعد علی بدل، به‌ اصطلاح «مسؤول نظامی» پ.ک.ک در سنجار را از پای درآورد. براساس اطلاعات دریافتی از منابع امنیتی، میت برای تعقیب فعالیت‌های این فرد در سنجار تیم ویژه‌ای تعیین

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه «میت» طی عملیاتی در شهر سنجار واقع در شمال عراق سعد علی بدل، به‌ اصطلاح «مسؤول نظامی» پ.ک.ک در سنجار را از پای درآورد.
براساس اطلاعات دریافتی از منابع امنیتی، میت برای تعقیب فعالیت‌های این فرد در سنجار تیم ویژه‌ای تعیین کرده و مشخص شد که وی با مردم ایزدی زندگی می‌کند.
تیم ویژه میت پس از دریافت گزارشی درباره آمادگی بدل برای حمله به پایگاه بعشیقه نیروهای مسلح ترکیه در شهر موصل وارد عمل شده و علیه او عملیات راه اندازی کرد.
میت در این عملیات حساسیت و تدابیر لازم را برای جلوگیری از آسیب‌رسانی به مردم غیرنظامی که بدل از آنها به‌عنوان سپر انسانی استفاده کرد، اتخاذ کرد.
سعد علی بدل از نام مستعار «جکو پیر» استفاده کرده و فعالیت‌ها علیه میت و حملات به پایگاه بعشیقه نیروهای مسلح ترکیه را مدیریت می‌کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.