تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 22510

ترافیک در محورهای شمالی/ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال «یک‌طرفه» شد

ترافیک در محورهای شمالی/ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال «یک‌طرفه» شد

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل مرزن‌آباد تا پل دزبن و حدفاصل تونل کندوان تا نساء وجود دارد.  وی بااشاره

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل مرزن‌آباد تا پل دزبن و حدفاصل تونل کندوان تا نساء وجود دارد. 
وی بااشاره به یکطرفه شدن  آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی همچنین اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های سه راهی چلاو ، لهاش ، بایجان ، شاهاندشت و آب اسک مشاهده می‌شود.
به گفته وی، ترافیک در محور رشت – قزوین حدفاصل پلیس راه رشت تا امامزاده هاشم و آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار نیز نیمه‌سنگین است.  این ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیز وجود دارد. تردد در محور فیروزکوه نیز به طور روان برقرار است. 
شیرانی در ادامه گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های کمالشهر ، گلدشت ، گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک وجود دارد. 
وی درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر در یکی از محورهای استان مازندران نیز اظهار کرد: مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود. 
شیرانی درباره وضعیت انسداد جاده‌ها در کشور گفت:‌ تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان – ایرانشهر است و محور لاسم – ارجمند نیز به دلایل فصلی مسدود است. 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.