تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 6499

تخصیص ۱۵۶ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای قضایی قزوین

تخصیص ۱۵۶ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای قضایی قزوین

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگوی تلویزیونی که در پایان سفر به استان قزوین در روز پنجشنبه (۸ مهر) انجام شد، با اشاره به ملاقات‌های حضوری معاونین و مسئولان دستگاه قضا از جمله دادستان کل کشور و رئیس دیوان عالی کشور با مردم استان قزوین، اظهار کرد: از صبح تا عصر امروز،

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگوی تلویزیونی که در پایان سفر به استان قزوین در روز پنجشنبه (۸ مهر) انجام شد، با اشاره به ملاقات‌های حضوری معاونین و مسئولان دستگاه قضا از جمله دادستان کل کشور و رئیس دیوان عالی کشور با مردم استان قزوین، اظهار کرد: از صبح تا عصر امروز، تعداد قابل توجهی از مردم قزوین مشکلات خود را با معاونان و مسئولان عالی قوه قضاییه مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به نشست‌های امروز خود با نخبگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تولیدکنندگان، قضات و کارکنان قضایی و همچنین اقشار مختلف مردم در استان قزوین، خاطرنشان کرد: نقطه‌نظرات و نقدهای گروه‌های مختلف مردم در جلسات امروز شنیده و برای آنها تصمیم‌گیری شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: استان قزوین با داشتن سه هزار واحد تولیدی، یکی از قطب‌های صنعتی کشور است و با وجود آنکه این استان یک درصد جمعیت کشور را دارد اما درآمد این استان چهار درصد کل کشور است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای قضایی استان قزوین که با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار، تعدادی از اعضای شورای عالی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان قضایی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه مجموعه گزارش‌هایی که از حوزه‌های قضایی استان قزوین احصاء شده بود قرائت و تصمیمات لازم در خصوص آن‌ها اتخاذ شد.

محسنی اژه‌ای از تخصیص ۱۵۶ میلیارد تومان برای کمک به دادگستری، سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی و سایر واحدهای قضایی استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: از این رقم استانداری قزوین ۳۲ میلیارد تومان را از محل بودجه‌های استانی پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با این بودجه ۱۵۶ میلیارد تومانی، قدم بلندی در راستای رفع مشکلات مردم در شش ماه باقی‌مانده از سال جاری برداشته و سلسله اقداماتی برای سال ۱۴۰۱ پایه‌ریزی شود.

رئیس قوه قضائیه در پایان اظهار کرد: امیدواریم دستگاه قضا بتواند در تحقق عدالت و مبارزه بدون تبعیض با فساد، با رویکرد حمایت از اقشار محروم جامعه همچنان مجدانه به تلاش‌های خود ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.