تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 14372

تحلیل و بررسی آثار تنسی ویلیامز در رادیو نمایش

تحلیل و بررسی آثار تنسی ویلیامز در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، تازه ترین برنامه رادیویی «هزارتوی داستان» پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه به بررسی و تحلیل آثارتنسی ویلیامز از شناخته شده‌ترین نویسندگان قرن بیستم می‌پردازد. درتوضیحات تکمیلی برنامه آمده است: «آثار خلاق به جا مانده از تنسی ویلیامز بسیار گسترده است از نمایشنامه های کوتاه و

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، تازه ترین برنامه رادیویی «هزارتوی داستان» پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه به بررسی و تحلیل آثارتنسی ویلیامز از شناخته شده‌ترین نویسندگان قرن بیستم می‌پردازد.

درتوضیحات تکمیلی برنامه آمده است:

«آثار خلاق به جا مانده از تنسی ویلیامز بسیار گسترده است از نمایشنامه های کوتاه و بلند گرفته تا فیلمنامه های ساخته شده و نشده، مجموعه شعری برای اپرا و دو رمان و بیش از صد شعر و یک خود زندگی نامه، کتاب خاطرات و بیشتر از شصت داستان کوتاه. او با نمایشنامه باغ وحش شیشه ای درخشید و نمایشنامه اتوبوسی به نام هوسش در کنار نمایشنامه مرگ فروشنده میلر و گوریل پشمالوی یوجین اونیل در صدر بهترین نمایشنامه های قرن بیست قرار گرفته است.

آثار ویلیامز با واقع بینی بسیار، زندگی مردم محروم و پرعطوفت را وصف می کند. قدرت ویلیامز در آفرینش شخصیت هایش نهفته است. او با مهارت بی مانندی حالات، سرشتها و اندیشه های خود را از زبان توده مردم و قهرمانان آثارش بیان می کند. ویلیامز نویسنده ای بسیار پرکار بود و جوایز بسیاری کسب کرد از جمله جایزه پولیتزر که دوبار موفق به دریافت این جایزه شد.»

پنجشنبه ۱۹ اسفند اسفند ساعت ۲۱ در برنامه «هزارتوی داستان» بهناز بستاندوست داستان «کاری از تولستوی» را روایت کرده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به «تحلیل و بررسی» آثار ویلیامز خواهند پرداخت. گویندگی زندگینامه نویسنده را رضا عمرانی روایت کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده ژاله محمدعلی است.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.