تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 12616

تجدید نظر در نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ دو فوتبال کشور

تجدید نظر در نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ دو فوتبال کشور

محمدعباسی در گفت و گو با ایسنا درباره بازی اخیر این تیم مقابل نماینده یزد که با کسب سه امتیاز خانگی بر ای سبزپوشان همراه بود، اظهار داشت : بچه های ما خیلی خوب می جنگند. در همه بازی ها، اما در بازی هفته گذشته مقابل شهید قندی خوشحالم که توانستیم این جنگیدن را با

محمدعباسی در گفت و گو با ایسنا درباره بازی اخیر این تیم مقابل نماینده یزد که با کسب سه امتیاز خانگی بر ای سبزپوشان همراه بود، اظهار داشت : بچه های ما خیلی خوب می جنگند. در همه بازی ها، اما در بازی هفته گذشته مقابل شهید قندی خوشحالم که توانستیم این جنگیدن را با کسب سه امتیاز همراه کنیم.

وی گفت: بچه های ما در کار دفاعی تقریبا بی نقص عمل کردند اما در زمینه بازی سازی همچنان کمی ضعف داریم. دلیلش هم شاید اعتماد به نفس پایین ناشی از کسب سه نتیجه ضعیف متوالی بود که در آن ۲۷۰ دقیقه حتی یک گل هم نزدیم. در گلزنی هم خیلی ضعف داریم. خیلی هم کار می کنیم، هر روز بخش زیادی از تمرینات را به بازیسازی و گلزنی اختصاص می دهیم اما هنوز ضربات آخر را بد می زنیم. حتی خود ما مربیان هم استرس داشتیم. آقای پیروانی به عنوان سرمربی، خیلی با بچه ها صحبت کردند تا از این حالت خارج شوند که تا حدودی هم موفق بودند.

کاپیتان سابق تیم های برق و مرصاد شیراز با تمجید از نماینده یزد گفت: به جرات می گویم در مسابقات این فصل، هیچ تیمی مانند شهید قندی به دروازه ما فشار نیاورد. حتی در شکست های بیرون از خانه، آنقدر تحت فشار نبودیم. این تیم نشان داد که شکست دادن تیم صدر جدولی شاهین بندرعامری اتفاقی نبوده و تیم یزدی شایسته جایگاه بهتری در جدول است.

عباسی به بازیکنانش توصیه کرد که قدردان حضور یک مربی بزرگ روی نیمکت باشند و گفت: بچه های ما باید قدردان زحمات آقای پیروانی باشند. حتی همین حضور شخص ایشان کافیست تا بچه ها تلاششان را چند برابر کنند. در تمرین هفته گذشته، ما به اندازه ۱۰ بازی تمرین شوت زنی کردیم. بچه ها هم نشان دادند که چقدر در این زمینه توانا و خلاق هستند اما نمی دانم چرا در مسابقات از این حربه استفاده نمی کنند. آقاغلام هم دائما با بچه ها صحبت می کند که آنها را از زیر بار فشار روانی خارج کند اما شاید یک مقدار اسم ایشان هنوز برای بچه های جوان تیم سنگینی می کند. اما به مرور این قضیه هم درست می شود.

مربی تیم ایمان سبز درباره امید تیمش به صعود، گفت: مدیران باشگاه از ما قول صعود نگرفته اند و فکر نمی کنم آقای پیروانی هم چنین قولی به کسی داده باشند. کلا قول دادن در فوتبال کار اشتباهی است. بازی ها خیلی سخت و فرسایشی است اما تلاشمان را برای صعود انجام می‌دهیم.

عباسی با بیان اینکه 2 بازی تا انتهای نیم فصل فرصت است، گفت: فکر می کنم نیم فصل دوم شرایطمان خیلی بهتر شود. هفت بازیکن مصدوم داشتیم که تنها دو نفر آنها برگشته اند. این میزان بازیکن غایب به تیمی مثل ما خیلی ضربه می زند.فکر می کنم با وجود مسئولان پرتلاشی که در باشگاه داریم، بتوانیم در نیم فصل دوم موفق تر عمل کنیم. مسئولان ورزشی استان باید قدر چنین اشخاصی را بدانند. در این وضعیت اقتصادی کمتر کسی حاضر می شود از جیب خود هزینه کرده و ۲۰۰ نفر را در رده های مختلف مدیریت کند. تیم های پایه ما هم همگی در رده های کشوری صدر جدول هستند و این یعنی یک حرکت جدید در فوتبال فارس.

محمد عباسی همچنین مشکلات لیگ دسته دوم را زیاد توصیف و با بیان اینکه بازی‌ها در این لیگ فرسایشی است، اضافه کرد: برای بازی با تیم اترک بجنورد، ابتدا باید به مشهد رفته و پس از آن خودمان را به بجنورد برسانیم، این مسیر در حالت عادی ۴ تا ۵ ساعت طی می شود اما زمانی که ما رفتیم جاده ها یخ زده بود و شش تا هفت ساعت در راه بودیم. در نهایت ساعت یک نیمه شب به بجنورد رسیدیم.

این مربی باسابقه فوتبال گفت: این برنامه ریزی های فشرده، رمق تیم ها را می گیرد. ما حتی با توپ ها مشکل داریم. همه می گویند این توپ استاندارد نیست اما فدراسیون اصرار دارد که با همین ها بازی کنیم. اگر فدراسیون به بالا رفتن کیفیت فوتبال فکر می کند، باید این مسائل را حل کند. مسابقات باید به صورت منطقه ای برگزار شود تا تیم ها مجبور نباشند وقت زیادی را در مسیر صرف کنند. حتی خیلی از آسیب دیدگی های ما به خاطر همین سفرهای سخت بوده و باید مسئولان اندیشه ای کنند تا به رشد فوتبال کمک شود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ایمان سبز شیراز که با ۱۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارد، عصر روز دوشنبه ۱۱ بهمن در اصفهان به مصاف تیم ون پارس نقش جهان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.