تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 18097

تثبیت باغ بودن سه پلاک ثبتی تهران در شورای شهر

تثبیت باغ بودن سه پلاک ثبتی تهران در شورای شهر

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شصت و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۸.۹۱۸۴.۷، گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۳۰۶ متر مربع در منطقه یک

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شصت و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۸.۹۱۸۴.۷، گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۳۰۶ متر مربع در منطقه یک واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین منفک از زمین مشجر اعلام شده، بر همین اساس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۳ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۷۸.۹۰۵۵.۳۴ و ۴۸.۹۰۵۴۰۳۵ و ۴۸.۹۰۵۳.۳۶ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی‌ها به مساحت ۳۱۲ متر مربع در منطقه ۴ واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را دارد کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۳ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی در ادامه همچنین به پلاک ثبتی ۳۵.۶۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۳۶۳ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و در سند آن قید شده یک قطعه زمین با بنای احداثی که بر اساس تصاویر هوایی، پوششی از درختان ارزشمند را داراست. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با ۱۵ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۷۹.۲۱۱۰ اشاره کرد و ادامه داد: این زمین به مساحت ۷۲۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم ۲۹ اصله است که شرایط فعلی تعداد درختان در این قطعه زمین گزارش نشده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا این پلاک ثبتی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.