تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 4209

تبریک کاظمی به “خزعلی” برای انتصابش به عنوان معاون امور زنان

تبریک کاظمی به “خزعلی” برای انتصابش به عنوان معاون امور زنان

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام تبریک علیرضا کاظمی آمده است: انتصاب شایسته سرکار عالی که از زنان دانشمند، فعال و توانمند کشور هستید به عنوان معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را صمیمانه تبریک عرض میکنم و برایتان توفیق روزافزون در این

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام تبریک علیرضا کاظمی آمده است: انتصاب شایسته سرکار عالی که از زنان دانشمند، فعال و توانمند کشور هستید به عنوان معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را صمیمانه تبریک عرض میکنم و برایتان توفیق روزافزون در این عرصه مهم و کلیدی آرزومندم.

نقش برجسته زنان و اثرگذاری ایشان در پرورش نسل، هسته محوری و جهت دهی سبک خانواده و ارتقای فرهنگ و اعتبار بخشی اجتماع، ممتاز و بی بدیل است. الگوپذیری زنان و دختران شایسته کشورمان از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) مایه فخر و مباهات است. وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی کشور ضمن اعلام آمادگی کامل برای توسعه تعاملات و همکاری های مشترک، افتخار می‌کند که با بیشترین بخش از زنان و دختران جامعه در ارتباط است؛ وجود ۵۰۰هزار زن شاغل و ۷میلیون دانش آموز دختر گستردگی امور زنان و دختران در آموزش و پرورش را گواه می‌دهد.

امید است در پرتو عنایات خداوند سبحان و با حضور سرکار عالی در این عرصه شاهد گسترش همکاری ها و تدابیر عالمانه و گشایش های کار ساز در پرتو دولت مردمی برای ایران قوی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.