تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 10192

تایید اورسجی توسط نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی

تایید اورسجی توسط نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی

به گزارش ایسنا، بعد از مرگ “گهلوت” رئیس هندی فدراسیون جهانی کبدی(IKF)، رئیس فدراسیون کبدی ایران اعلام کرد با کسب بیشترین رای به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب شده است. اما بعد از آن افرادی از بدنه کبدی ادعا کردند که اورسجی اصلا به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب نشده است. عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، در

به گزارش ایسنا، بعد از مرگ “گهلوت” رئیس هندی فدراسیون جهانی کبدی(IKF)، رئیس فدراسیون کبدی ایران اعلام کرد با کسب بیشترین رای به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب شده است. اما بعد از آن افرادی از بدنه کبدی ادعا کردند که اورسجی اصلا به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب نشده است.

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، در واکنش به این موضوع به ایسنا گفت: نزدیک انتخابات فدراسیون، این شایعات زیاد می شود. من اسناد انتخاب سرپرستی‌ام را منتشر می‌کنم اما می‌خواهم با افرادی که این شایعات را پراکنده اند برخورد شود. من حتما اعاده حیثیت خواهم کرد.

همچنین آلون بو یاکوبسن نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی(IKF) از دانمارک در پاسخ به ایسنا در خصوص صحت این اسناد اظهار کرد: “بله، من این امضا را دریافت کرده‌ام. طبق این توافقنامه عباس اورسجی حق دارد مسئول برگزاری جلسات باشد تا رئیس جدید انتخاب شود. اورسجی نیز می تواند کاندیدای خوبی برای این سمت باشد.”

اسنادی که اورسجی رییس فدراسیون کبدی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی در اختیار ایسنا قرار داده است در ادامه آمده است.

در این نامه نوشته شده که ” عباس خواجه اورسجی از ایران تا زمان برگزاری انتخابات به عنوان‌ سرپرست انتخاب می‌شود و رونوشت این موافقتنامه برای دیگر اعضا ارسال شده است .”

تایید اورسجی توسط نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی

تایید اورسجی توسط نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.