تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 21490

تامین ۶هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه رایگان سه دهک پایین

تامین ۶هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه رایگان سه دهک پایین

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه شش هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه تأمین شده است، ابراز کرد: افراد به صورت رایگان با کد ملی بیمه شدند و توانستند از خدمات درمانی استفاده کنند. وی

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه شش هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه تأمین شده است، ابراز کرد: افراد به صورت رایگان با کد ملی بیمه شدند و توانستند از خدمات درمانی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مشکل اجرای طرح امروز این است که همچنان ۱.۵ میلیون نفر برای بیمه همگانی مراجعه نکردند، افزود: به این افراد فرصت داده شد تا پرونده خودشان را تکمیل کنند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی با همکاری هم برای درمان افراد مبتلا به بیماری‌های خاص پنج هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتند، بیان کرد: این بودجه در صندوق بیماری‌های خاص مصوب شده است.
عین اللهی با بیان اینکه تلاش می‌شود دارو به منزل برای بیماران خاص و صعب‌العلاج ارسال شود، تاکید کرد: دولت سیزدهم تلاش دارد تا توجه ویژه در زمینه بهداشت و درمان داشته باشد که در این مسیر ۷۹ مرکز درمانی و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰ میلیون دز واکسن کرونا ذخیره در کشور وجود دارد، بیان کرد: خط تولید نوع دیگر واکسن فعال خواهد شد.
وزیر بهداشت کابینه سیزدهم با بیان اینکه شش مرکز تولید واکسن در کشور فعال است، گفت: ایران علی رغم تمام کارشکنی‌های دشمنان توانست در زمینه واکسن عملکرد خوبی را داشته باشد و این در زمره دستاوردهای دولت سیزدهم است.
عین اللهی با بیان اینکه به اذعان کشورهای خارجی، ایران در زمره کشورهای برتر در کنترل کرونا است، افزود: تأمین و تزریق هشت میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در هفته یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه مقابله با این بیماری است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.