تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 15788

تاریخ‌سازی؛ هدفگذاری فوتبالیست‌های ناشنوا در المپیک برزیل

تاریخ‌سازی؛ هدفگذاری فوتبالیست‌های ناشنوا در المپیک برزیل

قادر تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فوتبالیست‌های ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای آماده‌سازی آزادکاران ناشنوا جهت شرکت در المپیک از آذرماه سال گذشته اردوهای خود را به طور منظم و بدون وقفه برگزار کردیم که در حال حاضر چهارمین اردو در زمین چمن مصنوعی فدراسیون در حال برگزاری است

قادر تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فوتبالیست‌های ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای آماده‌سازی آزادکاران ناشنوا جهت شرکت در المپیک از آذرماه سال گذشته اردوهای خود را به طور منظم و بدون وقفه برگزار کردیم که در حال حاضر چهارمین اردو در زمین چمن مصنوعی فدراسیون در حال برگزاری است و تا ۲۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به این که مسابقات در زمین چمن طبیعی برگزار می‌شود، تا به امروز موفق نشده‌ایم که شرایط تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا را در زمین چمن طبیعی فراهم کنیم، امیدوارم در چند اردوی باقی مانده تا زمان اعزام شرایطی مهیا شود تا فوتبالیست‌های ناشنوا بتوانند تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کنند تا با آمادگی خوبی عازم المپیک شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان با اشاره به همگروهی ایران با برزیل، هلند، ایتالیا و کامرون در المپیک، افزود: مسابقات فوتبال ناشنوایان با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود که ایران در اولین بازی خود ۱۰ اردیبهشت با ایتالیا دیدار خواهد داشت. البته چون از سال ۲۰۱۹ تاکنون در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتیم، شناخت کافی نسبت به حریفان المپیکی نداریم و تلاش بر این است که در جریان مسابقات تیم‌ها را مورد آنالیز قرار دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می کنید از گروه خود صعود کنید، خاطرنشان کرد: هر چند در گروه سختی قرار داریم، اما امیدواریم که از گروه خود صعود کنیم و نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم.

تیموری در پایان یکی از اهداف اصلی تیم را قرار گرفتن روی سکو عنوان کرد و گفت: در سال ۲۰۰۵ که نایب قهرمان المپیک شدیم از آن تاریخ تاکنون نتوانستیم روی سکو قرار بگیریم، در این دوره هدف‌گذاری بر این است که تاریخ سازی کنیم و بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.