تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 9665

تاجِ ترین‌های رادیو صبا بر سر مهدوی کیا

تاجِ ترین‌های رادیو صبا بر سر مهدوی کیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود. این برنامه روز جمعه پنجم آذر با یک موضوع ورزشی همراه مخاطبان شد و موفق ترین لژیونرهای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود.

این برنامه روز جمعه پنجم آذر با یک موضوع ورزشی همراه مخاطبان شد و موفق ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

نازنین حاجی سیف الله تهیه کننده برنامه در این زمینه گفت: «ترین ها» روز جمعه به سراغ موضوع فوتبالی رفت و موفق ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی کرد. در طول هفته گذشته لیستی از لژیونرهای فوتبال ایران در صفحه مجازی برنامه قرار گرفت و شنوندگان به موفق ترین آنها رای دادند.

وی ادامه داد: روز جمعه ۵ آذر ماه در زمان پخش برنامه موفق ترین لژیونر با توجه به نظرسنجی صورت گرفته و نظر داوران برنامه معرفی شد که مهدی مهدوی کیا مقام نخست این نظر سنجی را دریافت کرد و موفق ترین لژونر فوتبال ایران شد، به ترتیب مهدی طارمی، علی دایی، جواد نکونام، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و جواد هاشمیان در این نظر سنجی رتبه دوم تا هشتم را کسب کردند.

حاجی سیف الله در پایان عنوان کرد: در «ترین ها» بخشی به اسم «زرشک زرین» داریم که متناسب با موضوع برنامه چند ساعت قبل از آغاز «ترین ها» یک نظرسنجی برای شنوندگان در صفحه مجازی برنامه می گذاریم و در انتهای برنامه نتیجه اعلام می‌شود. روز جمعه از مخاطبان پرسیده شد که شما زرشک زرین را به کدام گزینه می دهید. ۱- برنامه «فوتبال برتر» به دلیل پخش تصاویر تماشاگران در حال سیگار کشیدن، ۲- اهالی فوتبال به دلیل بی مهری نسبت به مادر علی انصاریان بعد از فوت وی، ۳- افراد ذی نفع در لغو قانون منع جذب بازیکن خارجی که طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان از بی مهری فوتبالیست ها به مادر علی انصاریان دلگیر شده بودند و «زرشک زرین» به اهالی فوتبال به دلیل به این مهری تعلق گرفت.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن رادیو صبا می شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.