تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 17992

بیمارستان نجف‌زاده اردبیل سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

بیمارستان نجف‌زاده اردبیل سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی بعد از ظهر شنبه در جریان سفر وزیر بهداشت به اردبیل و در بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل اظهار کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقا نیروها است و هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد. وی تصریح کرد: آزمون استخدامی برای امسال برنامه‌ریزی شده و جلسات

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی بعد از ظهر شنبه در جریان سفر وزیر بهداشت به اردبیل و در بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل اظهار کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقا نیروها است و هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی برای امسال برنامه‌ریزی شده و جلسات مختلفی با سازمان اداری استخدامی برگزار کرده‌ایم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان نجف‌زاده اردبیل گفت: تلاش می‌شود که پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی مرکز درمانی در دست ساخت نجف‌زاده اردبیل از ۲۵۸ تخت به ۵۰۰ تخت افزایش یافته و با تسریع در عملیات عمرانی، ساخت آن در اولویت پروژه‌های عمرانی استان قرار گرفته است.

علی محمدیان اردی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این بیمارستان در قالب بودجه سال‌جاری پیش‌بینی شده و قرار است ظرف پنج سال احداث و تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بیمارستان آموزشی نجف‌زاده اردبیل با همراهی مجمع خیران سلامت و بهداشت استان اردبیل در ۴۳ هزار متر مربع زمین در حال احداث بوده و بنا به اعلام مجری طرح، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ساخت آن نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: برای این بیمارستان ۲۴ اتاق عمل تعریف شده و طبقات سوم تا پنجم به عنوان بخش‌های بستری است که سعی شده در هر طبقه تجهیزات و امکانات مناسب نیز در نظر گرفته شود.

محمدیان اردی ادامه داد: فضای آموزشی بخش بهداشت و درمان احداث شده در استان اردبیل حدود ۲۰ هزار متر مربع است که با بهره‌برداری از طرح‌های در دست احداث، ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز به این فضاها افزوده شده و مجموع فضاهای آموزش بخش بهداشت و درمان استان به ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌رسد.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.