تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 8849

بیانی: ورزشگاه شهدای ساری برای بازی مناسب نیست/ فوتبال ایران ابتدایی‌ترین امکانات را هم ندارد

بیانی: ورزشگاه شهدای ساری برای بازی مناسب نیست/ فوتبال ایران ابتدایی‌ترین امکانات را هم ندارد

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد نساجی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: ما تیم جوانی داریم که در کنارشان تعدادی از باتجربه‌ها بازی می‌کنند. بازی به بازی بهتر بازی می‌کنیم. تا هفته ششم، هفتم همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند تا به ثبات برسند. شرایط‌مان خوب است اما تنها مشکل ما

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد نساجی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: ما تیم جوانی داریم که در کنارشان تعدادی از باتجربه‌ها بازی می‌کنند. بازی به بازی بهتر بازی می‌کنیم. تا هفته ششم، هفتم همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند تا به ثبات برسند. شرایط‌مان خوب است اما تنها مشکل ما زمین چمن است.

او ادامه داد: زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری برای بازی کردن مناسب نیست و بچه‌های ما نمی‌توانند آن بازی که مدنظرمان است را در زمین پیاده کنند. از نظر تاکتیکی نمی‌توانیم روی این چمن بازی کنیم و امکانات مناسب نیست البته اکثر زمین‌ها در شرایط خوبی قرار ندارند. فوتبال ایران حرفه‌ای شده اما ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد و بسیار شرایط ضعیفی داریم.

مربی نساجی درباره شکست مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم حریف برای یک امتیاز به زمین آمده بود. با یک اوت دستی و یک شوت گلی زدند که هر ۱۰ سال چنین توپی وارد دروازه شود. در شرایطی گل خوردیم که روی دروازه حریف فشار می‌آوردیم و پس از دریافت گل، شیرازه تیم‌مان از هم پاشید اما در کل بچه‌هایمان خوب بازی کردند.

او درباره اخراج شدن دو بازیکن نساجی گفت: تیم ما خشن بازی نمی‌کند و این داوری است که روی بازیکنان ما تاثیرگذاشته است. سوت‌هایی که داور می‌زند تاثیرگذار است که این مساله بازیکنان ما را عصبی کرده است. داوران را می‌بینید که توپ‌هایی که باید اخطار بدهند یا خطا بگیرند را سوت نمی‌زنند و باعث می‌شود اعضای تیم عصبی شوند. متاسفانه هواداران در ورزشگاه‌ها نیستند و برخی‌ تیم‌های حریف جو سازی می‌کنند و متاسفانه تمرکز داور را بهم می‌زنند.

بیانی اضافه کرد:‌ صد درصد شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود و اکنون فقط مشکل‌مان زمین چمن است. بازیکنان ما انگیزه دارند و خوب بازی می‌کنند. از نظر تاکتیکی هم مشکلی نداریم و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و به بالای جدول برسیم. به کسب رتبه خوب امیدوار خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.