تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 13114

بیانیه حزب ندای ایرانیان در آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران

بیانیه حزب ندای ایرانیان در آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: «ایام بابرکت دهه فجر، برای مردم مسلمان ایران تداعی‌گر خاطراتی شیرین از خیزش ملتی است که دست بر زانوی خود نهاد و به پاخاست تا با وحدت و انسجامی تاریخی، خودکامگی را به مردم‌سالاری، دین‌ستیزی را به رواداری دینی و باستان‌گرایی را به ایران‌خواهی بدل

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ایام بابرکت دهه فجر، برای مردم مسلمان ایران تداعی‌گر خاطراتی شیرین از خیزش ملتی است که دست بر زانوی خود نهاد و به پاخاست تا با وحدت و انسجامی تاریخی، خودکامگی را به مردم‌سالاری، دین‌ستیزی را به رواداری دینی و باستان‌گرایی را به ایران‌خواهی بدل کند و خالق ترکیب بی‌بدیل «جمهوری اسلامی ایران» باشد. این فریاد بلند ملت ایران که استقلال‌طلبی را جز در کنار آزادی‌خواهی و وطن‌پرستی را جز در سایه دین‌گرایی و حق‌طلبی نمی‌خواست چهل و سه سال است که در جهان شنیده می‌شود و به رغم تلاش بی‌وقفه دشمنان خارجی این سرزمین و مزاحمت‌های مستمر مخالفان داخلی این آیین، خاموش نشده و همچنان پژواکی ماندگار و پرطنین دارد.

در این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم صبور ایران و درایت رهبری انقلاب، توانسته است از ناملایمات و سختی‌هایی مثل جنگ ۸ ساله نظامی، تحریم‌های کمرشکن اقتصادی و تهدیدات متعدد امنیتی عبور کند و همچنان استوار و پایدار در مسیر پیشرفت گام بردارد. هرچند گرفتاری‌ها و مشکلات این سال‌ها رنج بسیاری را بر مردم شریف این سرزمین تحمیل نموده؛ اما در عین حال تجربه مواجهه با مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را چنان آبدیده و قدرتمند ساخته که زیر سنگین‌ترین فشارها و در شرایط بحرانی منطقه پر از جنگ‌ و ناامنی و خشونت خاورمیانه توانسته است با هوشمندی و فرصت‌شناسی، همه موانع و تهدیدات را پشت سر بگذارد.

با این حال به رغم اقتدار منحصر به فرد دفاعی و امنیتی در «میدان» که مرزهای ایران را از هجوم دشمنان تاریخی و جغرافیایی در امان نگاهداشته است و همچنین توانایی درخشان چانه‌زنی در عرصه «دیپلماسی» که برجام نمونه‌ای موفق از آن است، همچنان به دلیل برخی سوء‌مدیریت‌های داخلی و فسادهای بروکراتیک، معیشت اقتصادی مردم وضعیت مناسبی ندارد و شرایط فعلی از این منظر با جامعه آرمانی که انقلابیون ۵۷ دنبال آن بودند فاصله‌ای عمیق دارد که لازم است با دوری از تعصبات جناحی و به کارگیری همه توان علمی و مدیریتی کشور هر چه زودتر برای حل مشکلات اولویت‌دار مردم چاره‌اندیشی شود.

حزب ندای ایرانیان به عنوان فرزند جوان جمهوری اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب را به تمامی ایرانیان تبریک گفته و همچنان راه‌حل تحقق کامل آرمان‌های «انقلاب» را ادامه «اصلاحات» می‌داند چون اصلاحات نه بدیل انقلاب که مکمل آن است. به نظر ما انقلاب ۵۷ جز با تقویت تحزّب به جای باندبازی و قبیله‌گرایی، برنامه‌محوری به جای شعارمحوری و شایسته‌سالاری به جای حامی‌پروری به سرانجام نمی‌رسد. این انقلاب با آن اهداف متعالی، علی‌القاعده نباید و نمی‌تواند به بازتولید مناسبات ارباب و رعیتی، مدیریت هزارفامیلی و تبعیض در برخورداری از حقوق شهروندی آحاد مردم ایران منجر شود وگرنه نقض غرضی آشکار خواهد بود.

در پایان حزب ندای ایرانیان، به سنت هر ساله از اعضای خود در سراسر کشور دعوت می‌کند تا همگام با آحاد ملت ایران در آیین‌های گرامیداشت دهه فجر با حفظ ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی شرکت نمایند و جلوه‌ای دیگر از همبستگی ملی برای خلق ایرانی سربلند و قدرتمند را رقم زنند.

حزب ندای ایرانیان
بهمن ۱۴۰۰»

انتهای

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.