تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 15506

بوسنی میزبان والیبال نشسته قهرمانی جهان شد

بوسنی میزبان والیبال نشسته قهرمانی جهان شد

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته مردان اسفند سال گذشته قرار بود در چین برگزار شود که به دلیل انصراف کشور میزبان، این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد. امسال این مسابقات قرار است بعد از بازیهای پاراآسیایی چین در بوسنی و هرزگوین برگزار شود. وی

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته مردان اسفند سال گذشته قرار بود در چین برگزار شود که به دلیل انصراف کشور میزبان، این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد. امسال این مسابقات قرار است بعد از بازیهای پاراآسیایی چین در بوسنی و هرزگوین برگزار شود.

وی گفت: مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته چون ورودی به پارالمپیک پاریس است، اهمیت بالایی دارد و تغییر زمان برگزاری مسابقات فرصت خوبی را برای آمادگی بهتر بازیکنان فراهم خواهد کرد. البته این مسابقات چون بلافاصله بعد از بازیهای پاراآسیایی چین برگزار می‌شود، تیم‌ها با آمادگی بالایی در مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته همچنین درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری همزمان با تشکیل اردوی تیم ملی والیبال نشسته، تیم‌های ب و (امید و جوانان) نیز فعالیت خود را زیر نظر مربیان آغاز خواهند کرد تا از بین آنها بازیکنان جوان، باانگیزه و قوی را شناسایی و به تیم ملی والیبال نشسته تزریق کنیم.

وی در پایان گفت: هدف اصلی ما بازیهای پارالمپیک پاریس و حضور پرقدرت در این بازیها است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.