تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 22400

به‌روزرسانی ساختاری ارتش آلمان برای تسهیل اعزام داخلی نیروها

به‌روزرسانی ساختاری ارتش آلمان برای تسهیل اعزام داخلی نیروها

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرماندهی عملیات‌های منطقه‌ای ارتش آلمان طی مراسمی با حضور کریستین لامبرشت، وزیر دفاع این کشور و دیگر فرماندهان نظامی در برلین آغاز به کار کرد. لامبرشت گفت، افتتاح این فرماندهی جدید نشان می‌دهد که آلمان در حال برداشتن گام‌هایی سریع، ملموس و موثر برای رسیدگی به چالش‌های

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرماندهی عملیات‌های منطقه‌ای ارتش آلمان طی مراسمی با حضور کریستین لامبرشت، وزیر دفاع این کشور و دیگر فرماندهان نظامی در برلین آغاز به کار کرد.
لامبرشت گفت، افتتاح این فرماندهی جدید نشان می‌دهد که آلمان در حال برداشتن گام‌هایی سریع، ملموس و موثر برای رسیدگی به چالش‌های جدید ناشی از حمله روسیه به اوکراین است.
او گفت: «ما در حال تقویت آمادگی و توانایی خود برای اقدام در مناطقی هستیم که در صورت حمله باید از آن‌ها محافظت کنیم» و افزود، این فرماندهی جدید مسئول بخشی از امنیت داخلی، وضعیت‌های تهدیدات ترکیبی، امداد سوانح و همکاری‌های نظامی و غیرنظامی خواهد بود.
لامبرشت گفت، این فرماندهی با ترکیب ساختارهای فرماندهی و کنترل نیروی دفاعی آلمان، فرایندهای تصمیم‌گیری را تسریع خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.