تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 18771

بهداد سلیمی: ورزشکار بودن سخت‌تر از مجری شدن است

بهداد سلیمی: ورزشکار بودن سخت‌تر از مجری شدن است

بهداد سلیمی در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره‌ی اجرا و حضورش در مسابقه تلویزیونی اظهار کرد: کاملا اتفاقی در این برنامه حضور پیدا کردم. به همراه دوستانم به پشت صحنه این مسابقه رفتم و بعد که در جریان مسابقه قرار گرفتم، با آقای نصیری، تهیه‌کننده کار صحبت کردیم، ابتدا قرار بود که فقط عنوان کارشناس و

بهداد سلیمی در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره‌ی اجرا و حضورش در مسابقه تلویزیونی اظهار کرد: کاملا اتفاقی در این برنامه حضور پیدا کردم. به همراه دوستانم به پشت صحنه این مسابقه رفتم و بعد که در جریان مسابقه قرار گرفتم، با آقای نصیری، تهیه‌کننده کار صحبت کردیم، ابتدا قرار بود که فقط عنوان کارشناس و داور حضور پیدا کنم اما در نهایت تصمیم گرفته شد که اجرای برنامه را داشته باشم.

وی در ادامه گفت: به نظرم تجربه خیلی خوبی بود. اتفاقات خوبی در حال اجرا برای من رخ داد. دوستان خوبی پیدا کردم و تجربه خوبی بود.

بهداد سلیمی: ورزشکار بودن سخت‌تر از مجری شدن است

سلیمی درباره‌ی اینکه کار مجری‌گری سخت است یا ورزشکار بودن؟ اظهار کرد: به نظر من ورزشکاری قطعاً خیلی سخت‌تر است. اجرا هم یکسری تمرینات و تمرکزهایی می خواهد که با مطالعه زیاد می‌توانیم داشته باشیم. در این راستا اجرای مسابقه‌های دیگر را تماشا کردم. حتی نحوه‌ی اجرای نسخه اصلی این مسابقه که از آن اقتباس کردیم را مشاهده کردم. از طرفی مطالعه در حوزه ورزش را افزایش دادم، مجری‌گری سختی‌های خودش را دارد اما به نظرم باز هم ورزش کردن سخت‌تر است.

این قهرمان وزنه‌برداری در ادامه درباره حساسیت به اجرا در تلویزیون، نیز اظهار کرد: مسابقه «تهمتن» دو نکته‌ی مهم داشت؛ یکی اینکه ورزشی بود و دیگر اینکه تولیدی ضبط می‌شد و دشواری‌های آن کمتر ما را اذیت می‌کرد. اما اجرای زنده سختی‌های خودش را دارد. به دلیل اینکه کم تجربه هستم تلاش کردیم که اگر خطایی صورت می‌گیرد با تمرین بیشتر کار را پیش ببریم.

سلیمی از چالش‌های ضبط مسابقه «تهمتن» نیز گفت و یادآور شد: زمان بسیار زیادی را در طول روز درگیر مسابقه و ضبط برنامه بودیم. روزها حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۳ بامداد هم برنامه داشتیم. به نظرم بزرگترین چالش من همین زمان آن بود.

بهداد سلیمی: ورزشکار بودن سخت‌تر از مجری شدن است

وی در ادامه در پاسخ به اینکه مسابقه «تهمتن» تا چه میزان توانسته موفقیت مسابقات ورزشی تلویزیون از جمله «مردان آهنین» را تکرار کند؟ اظهار کرد: سیاست کلی این برنامه به این صورت بوده که جنبه‌های دیگر ورزش و تاثیر همراهی خانواده‌ها در ورزش را نشان دهد؛ اینکه حضور خانواده‌ها در حوزه ورزش چه تاثیر مثبتی بر عملکرد ورزشکاران خواهد داشت. تهمتن سعی کرده ورزشکارانی که کمتر دیده شده اند را نشان دهد و انگیزه آنها برای ورزش کردن را به تصویر بکشد. در اولین سری راستی‌آزمایی که ما داشتیم حدود ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کردند اما برای سری چهارم، این تعداد به بیش از ۱۲۰۰ نفر رسید و این برنامه تشویقی برای جوانان محسوب می‌شود. تقریبا از همه شهرهای کشور مختلف شرکت‌کننده داشتیم و افراد در این مسابقه دیده شدند.

بهداد سلیمی در پایان در پاسخ به اینکه آیا مجری‌گری را ادامه می‌دهد؟ اظهار کرد: اگر برای این پروژه باشد، می‌پذیرم ولی اجراهای دیگر را نمی‌توانم و بیشتر برنامه‌های ورزشی که با خصوصیات اخلاقی و شخصیتی من سازگار است را دوست دارم. این مسابقه با شخصیت من دافعه نداشت، مخاطبان و مردم استقبال خوبی داشتند و واکنش‌های خوبی  از جانب آنها گرفتیم.

بهداد سلیمی: ورزشکار بودن سخت‌تر از مجری شدن است

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.