تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 29627

“بهترین نسخه سپاهان” مقابل “پرسپولیس بحران‌زده”

“بهترین نسخه سپاهان” مقابل “پرسپولیس بحران‌زده”

کریم قنبری، پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه این روزها بهترین شرایط را سپاهان دارد. این تیم بهترین نسخه سپاهان در چند سال اخیر است. آن‌ها طی این چند سال روند رو به رشدی داشتند و اکنون به وضعیت خوبی رسیدند. سپاهان در شرایط

کریم قنبری، پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه این روزها بهترین شرایط را سپاهان دارد. این تیم بهترین نسخه سپاهان در چند سال اخیر است. آن‌ها طی این چند سال روند رو به رشدی داشتند و اکنون به وضعیت خوبی رسیدند. سپاهان در شرایط خوبی است چون هم از جوانان برای آینده استفاده می کند و هم نتایج ایده آلی با آن‌ها گرفته است. مورایس و تیم فنی نیز کاملا اشراف به تیمشان دارند.
او درباره جام حذفی فوتبال ایران گفت: کشورهای صاجب فوتبال سعی می‌کنند در رقابت‌های این‌چنینی از بازیکنان ذخیره‌شان استفاده کنند اما در ایران جام حذفی کمتر از لیگ نیست و بیشتر تیم‌ها با تمام نفرات اصلی وارد زمین می‌شوند. این بازی برای هر تیمی می‌تواند مهم باشد. ضمن این‌که در خانه بازی کردن یا بیرون بازی کردن خیلی مهم است.

این پیشکسوت سپاهان اضافه کرد: از نظر فنی سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد و فکر می‌کنم در زمان کنونی شانس بیشتری برای پیروزی مقابل سرخپوشان پایتخت دارد. آن‌ها از نظر روحی و روانی هم از پرسپولیس بهتر هستند. مورایس بازیکن را در شرایط خوبی نگه داشته است.
او با بیان اینکه “پرسپولیس در یک شرایط بحرانی است،” بیان کرد: بعد از خروج لوکادیا، پرسپولیسی‌ها در خط حمله دچار مشکل شدند. اکنون نیز شیخ دیاباته مصدوم شده و پریرا هم در شرایط ایده آلی نیست. البته به هر حال این یک بازی حذفی است و حکم مرگ و زندگی دارد. در هر صورت شانس سپاهانی‌ها در این دیدار بیشتر است. قطعا بازی راحتی نیست اما پیش بینی من برد سپاهان است.
قنبری درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر گفت: زود است که بخواهیم درباره لیگ صحبت کنیم اما روند لیگ به نفع سپاهان است. سپاهان از دوران افتش گذر کرده و مجددا شرایط ایده آلی پیدا کرده است. شانس سپاهان در لیگ برترهم بیشتر است اما باید ببینیم در هفته‌های آتی چه اتفاقی رخ می‌دهد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.