تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 4352

بشار اسد نقش مقاومت و ملت فلسطین را در نبرد شمشیر قدس ستود

بشار اسد نقش مقاومت و ملت فلسطین را در نبرد شمشیر قدس ستود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،  در این دیدار دو طرف در مورد تحولات سوریه و فلسطین و تحولات منطقه و جهان عرب که با اوضاع سوریه در ارتباط است، بحث و تبادل نظر کردند. بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با اشاره به اهمیت نبرد گروه‌های فلسطینی موسوم به “شمشیر قدس”، درباره

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،  در این دیدار دو طرف در مورد تحولات سوریه و فلسطین و تحولات منطقه و جهان عرب که با اوضاع سوریه در ارتباط است، بحث و تبادل نظر کردند.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با اشاره به اهمیت نبرد گروه‌های فلسطینی موسوم به “شمشیر قدس”، درباره بازتاب این نبرد بر روند جنگ با دشمن صهیونیستی صحبت کرد.

رئیس جمهوری سوریه نقش مقاومت و ملت فلسطین که در تحقق این پیروزی به نوعی در قدس و سرزمین‌های سال 1948 دست داشتند، مورد ستایش قرار داد.

بشار اسد خاطرنشان کرد، هدف از محاصره کشور هدف قرار دادن بنیه مردمی است که طی سال‌های جنگ ایستادگی کردند، ولی مردم سوریه می‌توانند این مرحله را پشت سر بگذارند و پیروز شوند.

به نوبه خود، دکتر ناجی از مواضع قاطع جمهوری عربی سوریه در قبال آرمان فلسطین تحت رهبری اسد، درایت و شجاعت وی به عنوان یک رهبر استثنایی و تاریخی عرب و از فداکاری‌های بزرگ مردم و ارتش عربی سوریه با وجود همه شرایط و فشارهای سخت تشکر کرد.

وی درباره خطراتی که فلسطین به خاطر عادی‌ سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، روبروست، تأکید کرد، اتحاد و مقاومت ملت فلسطین، تنها گزینه برای پاسخ دادن به برنامه‌هایی است که در راستای ناامید کردن و ایجاد اختلاف در فلسطین طراحی شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.