تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21460

بسکتبال ژاپن به دنبال انتقام از ایران!

بسکتبال ژاپن به دنبال انتقام از ایران!

به گزارش ایسنا، رقابت‌های پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال در قاره آسیا – اقیانوسیه، از فردا (پنج شنبه) ۳ شهریور ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از این رقابت‌ها در سالن بسکتبال آزادی بار دیگر به مصاف ژاپن می‌رود تا در یک ماه و نیم اخیر برای

به گزارش ایسنا، رقابت‌های پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال در قاره آسیا – اقیانوسیه، از فردا (پنج شنبه) ۳ شهریور ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از این رقابت‌ها در سالن بسکتبال آزادی بار دیگر به مصاف ژاپن می‌رود تا در یک ماه و نیم اخیر برای چهارمین بار با سامورایی‌ها دیدار کند.
شاگردان سعید ارمغانی که در حال حاضر خود را آماده انتخابی‌ها می‌کنند، در این پنجره حتماً باید برابر ژاپن، استرالیا و چین بازی‌های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند چرا که دو باخت آن‌ها مقابل قزاقستان در پنجره سوم، کار بلندقامتان ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۳ را تا حدودی با مشکل روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: FIBA: ایران – ژاپن، تقابل دوباره قدرت‌ها

از نقاط قابل توجه درباره دو تیم برای این بازی، می‌توان به تغییرات ترکیب ژاپن در پنجره چهارم نسبت به مسابقات کاپ آسیا نام برد. البته فعلا ترکیب نهایی ژاپن برای این مسابقات و این بازی مشخص نیست. ارمغانی در این مورد گفت: «ژاپن نفرات خوبی دارد و یک بازیکن خارجی جدید هم جذب کرده‌اند که البته مطمئن نیستم او را با خود به تهران می‌آورند یا خیر.»
ضمن اینکه تیم ملی ایران در حالی باید فردا به مصاف ژاپن برود که پیش از این در دو بازی تدارکاتی به میزبانی ژاپن، مقابل این تیم شکست خورده است. البته ترکیب اعزامی ایران به آن دو مسابقه متشکل از بازیکنان تیم ملی ب و الف بود که به نظر نمی‌رسد در این پنجره با آن ترکیب به مصاف ژاپن برود و باید منتظر حضور ستارگانی چون حدادی و … در ترکیب باشیم.
دیدار تیم ملی ایران و ژاپن فردا (پنج‌شنبه) ۳ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۳۰ به میزبانی سالن بسکتبال آزدی برگزار می‌شود. سامورایی‌ها قطعا برای جبران باخت در کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی به تهران می‌آیند که باید دید آیا تیم ملی ایران می‌تواند با برد در این بازی هم شانس صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۳ را همچنان زنده نگه دارد؟
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.