تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 29383

برگشتم چون دوست نداشتم خبر «انحلال پاس همدان» را بشنوم!

برگشتم چون دوست نداشتم خبر «انحلال پاس همدان» را بشنوم!

حمیدرضا عابری‌منصور در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه عشق و عرقی که نسبت به شهر و تیم محبوب شهرم داشتم باعث شد به باشگاه پاس همدان بازگردم، اظهار کرد: این موضوع از لحاظ وجدانی برای من همدانی آزاردهنده بود که در آینده از طریق اخبار متوجه شوم تیم محبوب پاس همدان منحل شده

حمیدرضا عابری‌منصور در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه عشق و عرقی که نسبت به شهر و تیم محبوب شهرم داشتم باعث شد به باشگاه پاس همدان بازگردم، اظهار کرد: این موضوع از لحاظ وجدانی برای من همدانی آزاردهنده بود که در آینده از طریق اخبار متوجه شوم تیم محبوب پاس همدان منحل شده است.
وی افزود: با بازیکنان و حتی قائم مقام اسبق باشگاه در رابطه با این موضوعات صحبت کردم و در نهایت با وجود مشغله کاری فراوان با نیت قلبی‌ام به پاس همدان آمدم تا اوضاع را سروسامان دهیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس همدان در رابطه با علت بازگشت خود، گفت: اکنون مشاهده کردم بخش اعظمی از مسئولان استان اعم از مسئولان ارشد، دستگاه ورزش و همچنین هیأت امنای شهدای الوند پای کار هستند و توجه ویژه‌ای به این مسائل دارند و این یکی از دلایلی بود که باعث شد به باشگاه بازگردم.
عابری‌منصور ضمن بازگشت به گذشته و بیان اینکه متأسفانه بخش خصوصی در استان همدان چه در ورزش و چه در صنعت هنوز جایگاه اصلی خود را به نحو احسن در بین مسئولان و مردم پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: کمتر از دو سال گذشته که در نیم فصل وارد باشگاه پاس شدم، تلاش کردم نیازهای اساسی باشگاه را حل کنم و با ایجاد ساختارسازی و بازسازی محل اقامتی و دفتر باشگاه سعی کردم معضلات باشگاه ترمیم شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس همدان با اشاره به اینکه امیدوارم هیچ موقع در باشگاه پاس مشکل بزرگ و دیرینه‌ای به نام بدهی وجود نداشته باشد و برای این موضوع باید برنامه‌ریزی صورت دهیم، افزود: پس از حل نیازهای اساسی باشگاه سعی کردیم بن‌بست‌ها و چالش‌های پاس همدان اعم از بدهکاری‌های باشگاه و پنجره نقل و انتقالاتی بسته را حل کنیم و باشگاه را از لحاظ مالی بی نیاز کردیم.
عابری‌منصور در رابطه با علت ترک باشگاه طی مقطع گذشته نیز تصریح کرد: در آن زمان مشاهده کردیم تمام کارهای بزرگی که برای باشگاه پاس همدان انجام دادیم مورد استقبال و حداقل توجه و حتی حمایت معنوی مسئولان قرار نگرفت و بابت همین اتفاق به ما شوک وارد شد و این موضوع باعث رفتنم شد.
وی مطرح کرد: هیأت امنای شهدای الوند یاری دهنده و حامی باشگاه پاس است؛ به نظرم هر هیأت امنا و تشکیلاتی باید به نسبت تغییرات زمانه به‌روزرسانی شود به طوریکه برخی از اعضاء که در این هیأت امنا حضور دارند، دیگر مسئولیت خاصی در استان یا کشور ندارند و بهتر است با بازنگری هیأت امنا، مسئولان ارشد وقت و کاربردی به صورت جدی‌تر در جمع متولیان باشگاه که در هیأت امنا هستند نیز حضور داشته باشند.
عابری‌منصور ادامه داد: افرادی باید در هیأت امنا تصمیم‌گیری کنند که پای کار باشند و به صورت مستقیم بر امورات تیم نظارت داشته باشند، در حال حاضر مسئولان ارشد و ورزش و هیأت امنا ورود جدی به وضعیت پاس داشتند که این موضوع جای خوشحالی دارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سلیقه‌ای و سیاسی عمل کردن برخی مسئولان در امورات ورزش کشور و استان، گفت: برخی مواقع بیش از آن که به لیاقت و ظرفیت افراد و مدیران توجه شود، به گرایش و جایگاه سیاسی فرد نگاه می‌کنند و به اعتقاد بنده ورزش فعالیتی است که دارای بعد اجتماعی و فرهنگی است و نباید اختلافات سیاسی و جناحی در ورزش تاثیرگذار باشد. فرقی نمی‌کند یک فرد اصولگرا، اعتدالگرا یا اصلاح طلب باشد بلکه باید به اثرگذاری و توانمندی آن فرد در ورزش یا فوتبال توجه کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس همدان با تاکید بر اینکه پاس همدان نیاز به حمایت تمام قد همه ارکان استان دارد، اظهار کرد: ما پاس قدرتمند را می‌خواهیم تا بتوانیم به منتقدان خود ثابت کنیم می‌توانیم پاس را به جایگاه اصلی خود برگردانیم تا بدانند که همدان قدرت تیم‌داری در فوتبال را دارد؛ مسئولان با حمایت‌های خود باعث رشد پاس می‌شوند و دیگر اشخاص مختلف نمی‌توانند تیم ما را تحقیر کنند.
وی اضافه کرد: پاس همدان یک برند و مکتب فوتبالی ۷۰ ساله است و استان همدان بابت هبه شدن این تیم به ۸۰۰۰ شهید استان تعهداتی را قبول کرده که مسئولیت اجتماعی می‌طلبد به این موارد توجه جدی شود.
عابری‌منصور با اشاره به اینکه یک باشگاه فرهنگی ورزشی بستری برای ایجاد سلامتی و اوقات فراغت است و هزینه کردن در ورزش بسیار کمتر از هزینه درمان مشکلات و معضلات جوانان است، مطرح کرد: یک تیم فوتبال همچون پاس در صورت قرار گرفتن در ریل موفقیت می‌تواند نشاط اجتماعی به همراه بیاورد و انگیزه‌ای برای پیشرفت و ورود نوجوانان و جوانان به فوتبال باشد تا استعدادهای ما بتوانند از بزهکاری‌های اجتماعی همچون دخانیات و اعتیاد و بیکاری دور باشند به طوریکه همین موضوع موجب توجه و اهمیت ویژه به فوتبال در دیگر استان‌ها شده است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس همدان عدم ثبات مدیران عامل در باشگاه، نبود برنامه‌ریزی طولانی مدت و عدم توجه به آکادمی و استعدادیابی در فوتبال را از عمده مشکلات پاس دانست و بیان کرد: برای من به عنوان یک همدانی باعث شرمندگی است که برخی شهرهای کوچک با جمعیتی کم تیم‌های سازماندهی‌شده و سطح بالا دارند و توجه ویژه‌ای به فوتبال آنها می‌شود اما استان همدان با ظرفیتی بالا دچار افول شده است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در پاس همدان و فوتبال استان برای من باعث افتخار است و امیدوارم هواداران همانند همیشه از باشگاه حمایت کنند، تاکید کرد: باید برنامه‌ای بلندمدت و پنج ساله برای باشگاه درنظر داشته باشیم و با ساختارسازی در باشگاه به دنبال عادی‌سازی شرایط و در ادامه رشد آن باشیم و به دور از هیاهو به صعود به لیگ‌های بالاتر بیندیشیم اما فعلاً در شرایط کنونی و بحرانی فعلی ملزم هستیم نیازهای اساسی و بنیادین باشگاه را حل کرده و جایگاه فعلی‌مان را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بهبود ببخشیم.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا عابری‌منصور، کارآفرین و مدیر جوان بومی که از محبوبیت بالایی نزد هواداران پاس همدان برخوردار است، طی برگزاری جلساتی با مسئولان ارشد استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان و با تایید هیأت امنای شهدای الوند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان معرفی شد و شب گذشته مجدداً به سکان مدیرعاملی باشگاه بازگشت. شرکت جویبارشهر که طی نیم فصل کارگزار باشگاه پاس بود به علت عدم عمل به تعهدات خود توسط مسئولان خلع‌ید شد.
گفتنی است؛ پاس همدان از اموال مؤسسه فرهنگی ورزشی آموزشی شهدای الوند به شمار می‌رود و این هیأت امنا اختیار فروش یا عقد قرارداد مدیریت پیمانی با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران را دارد، پاس همدان که زیرمجموعه هیأت امنای شهدای الوند است خود نیز دارای هیأت مدیره است.
اعضای هیأت امنای شهدای الوند را افرادی چون کاظم اولیایی، حمیدرضا حاجی بابایی، صادق چیت‌سازیان، بهروز مرادی، کرم‌رضا پیریایی، آیت‌الله طه‌محمدی و … تشکیل می‌دهند و استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت فوتبال استان و دیگر مسئولان وقت نیز در تصمیم‌گیری‌های این تیم مشارکت دارند.
تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون با ۱۷ امتیاز در اواسط جدول و رده هفتم گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.